logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۹:۲۴
[ شناسه خبر : ۱۶۵۶۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس پلیس آگاهی استان زنجان در گفت‌وگو با موج رسا:

شایعات پیرامون شعبه کارگشایی بانک ملی زنجان کذب است/ در گفتن حقیقت هیچ مماشاتی نداریم

شایعات-پیرامون-شعبه-کارگشایی-بانک-ملی-زنجان-کذب-است-در-گفتن-حقیقت-هیچ-مماشاتی-نداریم
رئیس پلیس آگاهی استان زنجان با اشاره به شایعات پیرامون شعبه کارگشایی بانک ملی زنجان گفت: شایعات پیرامون شعبه کارگشایی بانک ملی زنجان کذب است.

به گزارش موج رسا; شایعه سرقت طلاهای مردم از شعبه کارگشایی بانک ملی زنجان این روزها مردم را به مقابل این بانک کشانده و با اینکه مسئولان بارها تاکید می‌کنند که چنین چیزی صحت ندارد اما باز مردم برای بیرون کشیدن طلاهای خود از این شعبه صف های طولانی تشکیل دادند در شرایطی که استان وضعیت قرمز کرونا را تجربه می‌کند.

جعفر رحمتی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا با اشاره به شایعات پیرامون بانک ملی شبعه کارگشایی زنجان اظهار کرد: هیچ سرقتی از این بانک انجام نشده و هیچ رئیس شعبه بانک ملی نیز در استان توسط پلیس اقتصادی آگاهی دستگیر نشده است.

وی با بیان اینکه بانک ملی شعبه کارگشایی مشکل سیستمی داشته است، ابراز کرد: از روز گذشته هم کارها با روال قبلی انجام می‌شود و این حرف و حدیث ها همگی شایعه بوده و کذب است.

رئیس پلیس آگاهی استان زنجان با تاکید بر اینکه ما در گفتن حقیقت هیچ مماشاتی نداریم، تصریح کرد: اگر چنین اتفاقاتی در استان روی دهد ما به طور یقین آن را به مردم اطلاع می‌دهیم و در این راستا مردم به هیچ وجه نباید نگران باشند.

وی بیان کرد: مشکل سیستمی بانک حل شده و اینکه مردم قانع نمی‌شوند و برای گرفتن طلاهای خود صف بستند، ما نمی‌توانیم کاری انجام دهیم.

//س

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر