logo
امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۴۴
[ شناسه خبر : ۱۶۵۵۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
فرماندار زنجان:

گشت‌های نظارتی در بازار زنجان افزایش می‌یابد

گشت‌های-نظارتی-در-بازار-زنجان-افزایش-می‌یابد
فرماندار زنجان با اشاره به اینکه برای کنترل بازار گشت‌های نظارتی افزایش می‌یابد گفت: با اخلالگران بازار به صورت جدی برخورد می‌شود.

رضا عسگری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; از ورود جدی سازمان صمت استان زنجان در نظارت بر بازار زنجان به منظور جلوگیری از افزایش قیمت برخی از اقلام به صورت خودسرانه اظهار کرد: سازمان صمت استان زنجان به صورت جدی بازار زنجان را رصد کرده و کنترل‌های لازم را انجام خواهد داد.

وی تصریح کرد: مصوباتی که مشمول نرخ گذاری شده باید در بازار رعایت شود و سازمان صمت استان نیز نظارت‌های لازم را این باره داشت و قطعا با کسانی که بخواهند در بازار اخلال ایجاد کنند برخورد خواهد شد.

فرماندار زنجان با اشاره به اینکه همچنین برای جلوگیری از افزایش قیمت مرغ تنظیم بازار استان مرغ‌های یخ زده در زنجان توزیع می‌کند عنوان کرد: مشکلی از بایت میزان اقلام اساسی که مشمول قیمت گذاری هستند در بازار وجود ندارد.

وی با تاکید براینکه اقلام اساسی به اندازه کافی در انبارها ذخیره شده است عنوان کرد: اقلام اساسی مردم در فروشگاه‌های توزیع می‌شود و مشکلی در این راستا در استان زنجان نداریم.

عسگری با اشاره به اینکه برخی از فروشندگان و برخی از صنوف از فضایی که ایجاد می‌شود سوء استفاده می‌کنند عنوان کرد: برخی‌ها افزایش نرخ ارز را بهانه خود قرار می‌دهند که بر افزایش کنترل‌ها تاکید شده است.

وی با بیان اینکه در خصوص مشکل نهاده مرغداریها نیز استاندار تامین نهاده مورد نیاز آنها با نرخ مصوب را صادر کردند بیان کرد: نظر استاندار براین بود که مجموعه اتحادیه مرغداران و فروشندگان و همچنین کشتارگاه‌ها به دلیل وضعیت فعلی نرخ مصوب را رعایت کنند.

فرماندار زنجان با تاکید براینکه در این بخش تصمیمات خوبی گرفته شد گفت: برای این قیمت‌ها متعادل شود مرغ یارانه با قیمت تنظیم بازار توزیع می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تعداد گشت‌ها افزایش خواهد یافت عنوان کرد: بازرسان افتخاری به منظور نظارت بر وضعیت بازار فعال خواهند شد و از ظرفیت مردمی نیز در کنترل بازار استفاده خواهیم کرد و برای کنترل بازار همه باید پای کار باشند تا عده‌ای که به فکر سوء استفاده از وضعیت موجود هستند ناکام بمانند.

عسگری با تاکید براینکه با کسانیکه بخواهند شرایط را طوری فراهم کنند که بازار ملتهب شود برخورد جدی خواهد شد عنوان کرد: متولیانی که وظیفه نظارت بر بازار دارند عزم جدی در کنترل بازار گرفتند که شاهد فعالیت آنها در سطح بازار خواهیم بود.//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر