logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲:۳۹
[ شناسه خبر : ۱۶۵۵۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان:

20 باشگاه‌ ورزشی در زنجان پلمب شد/ استخرها در زنجان همچنان اجازه فعالیت ندارند

20-باشگاه‌-ورزشی-در-زنجان-پلمب-شد-استخرها-در-زنجان-همچنان-اجازه-فعالیت-ندارند
مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان از پلمپ شدن 20 باشگاه‌ ورزشی در زنجان خبرداد و گفت: به دلیل قرمز بودن شرایط استان مسابقات ورزشی برگزار نمی‌شود و استخرهای نیز اجازه فعالیت ندارند.

علی خلیلی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به موضوع مطرح شدن تعطیلی باشگاه‌های وزرشی در فضای مجازی در زنجان اظهار کرد: این موضوع صحت ندارد و باشگاه‌های وزرشی که به صورت گروهی نیست و مجوز فعالیت آنها توسط ستاد مبارزه با کرونا کشوری و استانی داده شده همچنان فعالیت دارند.

وی با اشاره به اینکه فعالیت این باشگاه‌ها نیز براساس تصمیمات ستاد کرونا استان زنجان انجام می‌شود تصریح کرد: اگر هم ستاد کرونا استان و یا کشور تصمیم دوباره بر تعطیلی باشگاه‌های ورزشی بگیرند باز این موضوع عملیاتی می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با تاکید براینکه باشگاه‌هایی که اجازه فعالیت آنها داده نشده در صورت فعالیت با آنها برخورد می‌شود عنوان کرد: به شهرهایی که در شرایط زرد هستند مجوز فعالیت برخی از مسابقات بدون تماشاگر داده شد و همچنین فعالیت استخرها نیز بلامانع اعلام شده است.

وی ادامه داد: به دلیل اینکه زنجان و برخی از شهرهای استان در شرایط قرمز هستند تا به امروز مسابقات و استخرهای فعال نشده است.

خلیلی بیان کرد: وزرشهای گروهی و انفرادی که کم برخوردار هستند و ارتباط افراد با همدیگر کم است در زنجان برگزار می‌شود و تا به امروز تصمیمی بر تعطیلی آنها گرفته نشده است.

وی با اشاره به اینکه از زمانی که بیماری کرونا مطرح شده و محدودیت اعمال شده نزدیک 20 باشگاه ورزشی در زنجان پلمپ شده است خاطر نشان کرد: بعد از برداشته شدن محدودیت‌ها مجوز فعالیت برخی از باشگاه‌ها نیز داده نشد که سه باشگاه وزرشی نیز از ابلاغیه ستاد کرونا تمکین نکردند بودند پلمپ شدند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه نزدیک 40 مورد نیز اخطاریه به باشگاه‌هایی که به ابلاغیه ستاد کرونا بی‌توجه بودند داده شد ابراز کرد: باشگاه‌هایی که در حال حاضر فعال هستند فعالیت آنها با رعایت موازین بهداشتی انجام می‌شود.//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر