logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۵:۳۳
[ شناسه خبر : ۱۶۵۵۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
همسر شهید شهریاری:

خیزش مردم آمریکا فرصت مناسبی برای افشای جنایت‌های آمریکا است

خیزش-مردم-آمریکا-فرصت-مناسبی-برای-افشای-جنایت‌های-آمریکا-است
همسر شهید شهریاری گفت: کشته شدن یک سپاهپوست دیگر در آمریکا و خیزش مردم این کشور فرصت مناسبی برای افشای جنایت‌های آمریکا محسوب می‌شود.

بهجت قاسمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی، اظهار داشت: وظیفه اصلی در زمینه افشای جنایت‌های آمریکا بر دوش رسانه‌ها بوده و رسانه‌ها می‌توانند با انتشار مطالب و اطلاع رسانی دقیق در این زمینه فعالیت کنند.

وی انتشار گزارش، کلیپ و فیلم از جنایت‌های چند دهه‌ای آمریکا را عامل مهمی برای افشای جنایت‌های این کشور در جهان عنوان کرد و گفت: با توجه به گسترش رسانه‌ها، راه‌اندازی پویش‌های نو در فضای مجازی نیز به افشای جنایت‌های آمریکا در کشورهای مختلف کمک می‌کند.

همسر شهید شهریاری کشته شدن یک سیاه پوست به دست پلیس آمریکا و اوج گیری اعتراضات مردمی در این کشور را دستاورد خوبی برای افشای جنایت‌های آمریکا عنوان کرد و گفت: در این موضوع نه تنها ایران و کشورهای انقلابی موضع گرفتند بلکه خود مردم آمریکا و اروپا نیز به صحنه آمده و این عمل را محکوم کردند.

قاسمی خاطرنشان کرد: یادآوری جنایت‌های آمریکا و اسرائیل در هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی ضروری بوده و مردم جهان را از این جنایت‌ها آگاه می‌کند.

وی در خصوص نظر شهید شهریاری در مورد آمریکا، گفت: همه افراد مخالف جنایت توسط هر کشوری که اتفاق بیفتد،هستند و شهید شهریاری هم مخالف این موضوع بودند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر