logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۳۴
[ شناسه خبر : ۱۶۵۴۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون وزیر راه و شهرسازی:

زمان واگذاری طرح اقدام ملی مسکن در برخی استان‌ها ماه آینده مشخص می‌شود

زمان-واگذاری-طرح-اقدام-ملی-مسکن-در-برخی-استان‌ها-ماه-آینده-مشخص-می‌شود
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: با توجه به پیشرفت فعالیت‌های طرح اقدام ملی مسکن، زمان واگذاری در برخی استان‌ها در ماه آینده مشخص می‌شود.

به گزارش موج رسا; علی نبیان در جمع خبرنگاران استان زنجان، اظهار داشت: مسکن مهر یکی از دغدغه‌های مردم بود که با تلاش دولت و مقام عالی وزارت راه و شهرسازی ظرف چند ماه آینده در استان‌ها به اتمام می‌رسد.

وی با بیان اینکه مسکن مهر شش استان به پایان رسیده که آخرین مورد آن در استان قم بود، افزود: 30 هزار واحد از مسکن مهر باقی مانده است که پس از اتمام در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

این مسئول خاطرنشان کرد: از سال گذشته طرح اقدام ملی مسکن آغاز شده است و در استان زنجان اقدامات خوبی در این زمینه انجام شده و فعالیت‌های دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان موجب کاهش دغدغه‌های وزارت راه و شهرسازی شده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی یادآور شد: طرح اقدام ملی در استان‌های مختلف دارای ادبیات مختلفی است و تا پایان ماه آینده زمان تحویل در برخی استان‌ها مشخص می‌شود و زنجان نیز این پروژه را به خوبی پیش می‌برد.

نبیان ادامه داد: از امروز به بعد باید مردم اطلاعات خود را تکمیل کرده و مراحل بعدی را انجام دهند چرا که تلاش دولت تکمیل پروژه اقدام ملی است.

وی افزود: 10 هزار واحد در استان زنجان احداث می‌شود که زمین‌های آن تامین شده و اقدامات آن در حال انجام است.

این مسئول بیان داشت: در دو بخش غربی و شرقی زنجان مکان‌های خوب و دارای امکانات اولیه برای احداث پروژه‌های مسکن ملی در نظر گرفته شده است.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر