logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۰۸
[ شناسه خبر : ۱۶۵۳۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر حج و زیارت استان زنجان:

مرحله جدید ثبت‌نام عتبات عالیات در انتظار فراهم شدن شرایط کشور عراق

مرحله-جدید-ثبت‌نام-عتبات-عالیات-در-انتظار-فراهم-شدن-شرایط-کشور-عراق
مدیر حج و زیارت استان زنجان گفت: با بهبود شرایط کشور عراق از نظر بیماری کرونا، مرحله جدید ثبت‌نام عتبات عالیات آغاز می‌شود.

ابراهیم احدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار  موج رسا; اظهار داشت: در زمینه اعزام زائران به عتبات عالیات صحبت‌هایی با طرف عراقی انجام شده است و به دلیل شیوع بیماری کرونا، هنوز امکان اعزام زائران فراهم نشده است.

وی با بیان اینکه تنها ملاحظات بیماری کرونا در این زمینه وجود دارد، افزود: به محض مناسب شدن شرایط اعزام زائران آغاز می‌شود.

این مسئول بیان داشت: اولویت سازمان حج و زیارت حفظ سلامتی زائران بوده و منتظر هستیم فضای کشور عراق فضایی مفید و سالم برای زائران باشد تا سفرها آغاز شود.

مدیر حج و زیارت استان زنجان ادامه داد: با مسئولان بهداشتی و دولت عراق رایزنی‌های لازم انجام شده تا در صورت فراهم شدن شرایط لازم این سفرها انجام شود.

احدی خاطرنشان کرد: فرآیند ثبت‌نام عتبات عالیات فراهم بوده و به محض تایید سازمان سایت باز و ثبت‌نام‌های جدید انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه زائران با مراجعه به سامانه تاریخ اعزام خود را انتخاب می‌کنند، ادامه داد: افراد پشت نوبتی مبالغی که پرداخت کرده بودند، باز پس گرفتند و می‌توانند در مرحله جدید در صورت اعلام ثبت‌نام کنند.

این مسئول تصریح کرد: به محض آغاز سفر و تشکیل کاروان‌ها اعزام ها انجام می‌‎شود و ولی تا کنون هیچ برنامه‌ای برای اعزام به عتبات عالیات اعلام نشده است.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر