logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۱۲
[ شناسه خبر : ۱۶۵۲۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس کل دادگستری استان زنجان خبرداد

کاهش 14 درصدی موجودی زندان های استان زنجان

کاهش-14-درصدی-موجودی-زندان-های-استان-زنجان
رئیس کل دادگستری استان زنجان ادامه داد: کاهش 14 درصدی موجودی زندان، آمار بسیار خوبی است .ضمن اینکه ما باید این مسیر کاهشی را حفظ کنیم و بر آن نیز بیفزاییم که این نیازمند همراهی و همکاری شما قضات می باشد.

به گزارش موج رسا; حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل صادقی نیارکی رئیس کل دادگستری استان زنجان در بازدید از زندان مرکزی زنجان که به مناسبت هفته قوه قضاییه انجام شد ،ضمن تقدیر و تشکراز همراهی و همکاری کلیه قضات دادگستری استان زنجان در کاهش جمعیت کیفری و تشکر از مدیر کل اداره زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی استان اظهار کرد: کاهش جمعیت کیفری در زندانهای استان یک امر مبارکی است که این امر مرهون زحمات و تلاشهای تمام قضات استان می باشد که جا دارد از همه قضات شریف استان تقدیر و تشکر نمایم.

وی افزود: امروز زندانهای ما با زندانها و سیاه چاله های گذشته متفاوت است.امروز زندانهای ما برگرفته از آموزه های دینی است.نگاه دین به زندان کیفر و مجازات نیست بلکه یک نگاه اسلامی و تربیتی است.

رئیس دستگاه قضایی استان زنجان اظهار کرد: امروزه کارهای فرهنگی برای زندان بعنوان کار ثابت تعریف شده خیلی ارزشمند است .در خصوص زندان باید کارهایی بکنیم که زندانی بعد از زمان محکومیت به یک فرد دیگر تبدیل شود تا در جامعه مورد پذیرش قرار بگیرد.

رئیس کل دادگستری استان زنجان ادامه داد: کاهش 14 درصدی موجودی زندان، آمار بسیار خوبی است .ضمن اینکه ما باید این مسیر کاهشی را حفظ کنیم و بر آن نیز بیفزاییم که این نیازمند همراهی و همکاری شما قضات می باشد.

حجت الاسلام و المسلمین صادقی نیارکی گفت: با تلاشهای اعضای ستاد دیه استان در سال 98 تعداد 179 نفر از محکومان جرایم غیر عمد مالی از زندان آزاد شدند که نسبت به دوره قبل رشد قابل توجهی داشته است.

وی ادامه داد: امروز 16 نفر از زندانیان با کمک 400 میلیونی ستاد دیه آزاد می شوند.همه این کارها نیک است و نیازمند تقدیر است .ما توفیقات خوبی در زندان داشته ایم که لازم است که از زحمات و تلاشهای کلیه مسولین تقدیر و تشکر نمایم. 

لازم به ذکر است در این بازدید رئیس کل دادگستری استان ، اعضای شورای معاونین ، شورای قضایی ،روسا و دادستانهای حوزه های قضایی و قضات به صورت چهره به چهره با زندانیان دیدار، ضمن استماع صحبت ها و مشکلات زندانیان دستورات لازم را صادر نمودند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر