logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۴۶
[ شناسه خبر : ۱۶۵۲۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 4 دقیقه ]
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان:

رنگین پوستان در آمریکا زیرچکمه‌های ضد حقوق بشر خفه می‌شوند/ ضرورت یادآوری جنایت‌های آمریکا به نسل‌های چهارم و پنجم انقلاب اسلامی

رنگین-پوستان-در-آمریکا-زیرچکمه‌های-ضد-حقوق-بشر-خفه-می‌شوند-ضرورت-یادآوری-جنایت‌های-آمریکا-به-نسل‌های-چهارم-و-پنجم-انقلاب-اسلامی
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: در این کشور مدعی حقوق بشر، رنگین پوستان، سرخ پوستان و سیاه پوستان زیرچکمه‌های ضد حقوق بشر خفه می‌شوند.

حجت‌الاسلام علی ناصر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهارداشت: هفته حقوق بشر آمریکایی از ششم تیرماه آغاز و تا 12 تیرماه ادامه دارد و برنامه‌های مختلفی در این هفته در استان زنجان برگزار می‌شود.

وی گفت: از دیدگاه مقام معظم رهبری جمع‌بندی جنایت‌های آمریکا در یک کتاب نمی‌گنجد که با نگاهی به اتفاقاتی که در اثر دستور مستقیم یا غیر مستقیم آمریکا در جهان رخ داده است، می‌توان متوجه جنایت‌های ضد حقوق بشر این کشور شد.

این مسئول با بیان اینکه شعار محوری این هفته با عنوان "آمریکا، مظهر کشتار، نژاد پرستی، استثمار جهانی و منفورترین دولت ناقض حقوق بشر" انتخاب شده است، افزود:  ششم تیرماه سال 1360 منافین اقدام به ترور مقام معظم رهبری به دستور آمریکا کردند که شعار این روز "تروریست دولتی، حامی ترور، دشمنی خارجی‌ها" نامگذاری شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان از نامگذاری هفتم تیرماه با عنوان توطئه گری، کودتا، آتش افروزی" خبرداد و افزود: روز هفتم تیرماه سال 1360 دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی توسط منافقین منفجر و شهید بهشتی و 72 تن از یاران ایشان به شهادت رسیدند.

حجت‌الاسلام ناصر بیان داشت: در هشتم تیرماه سال 1360 نیز شخصیتی همچون رئیس زندان اوین به عنوان یکی از شخصیت‌های انقلابی به دست منافقان به شهادت رسید که این روز نیز با عنوان "تحریم‌های ظالمانه، نسل‌‌کشی، استفاده از سلاح کشتار جمعی" نامگذاری شده است.

وی گفت: بمباران شیمیایی منطقه سردشت جنایت دیگر از آمریکا و ایادی آن بود که در سال 1366 به وقوع پیوست و و این روز با عنوان "نژاد پرستی، بی‌عدالتی و خشونت" نامگذاری شده است.

این مسئول شهادت آیت‌الله صدوقی را از دیگر جنایت‌های آمریکا در ایران برشمرد و افزود: 12 تیرماه سال 1367 نیز ناو آمریکایی هواپیمای ایرباس ایران را مورد تهاجم قرار داده و موجب شهادت 290 نفر شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان ادامه داد: به دلیل ادامه جنایت‌های آمریکا علیه مردم ایران، روز دهم تیرماه با عنوان "بدعهدی، ستمگری و باج خواهی"، و روز یازدهم با عنوان "سلطه طلبی، اشغالگری و غارتگری" نامگذاری شده و "جنایت جنگی، فساد و کشتار زنان و کودکان "عنوان آخرین روز هفته حقوق بشر آمریکایی است.

حجت‌الاسلام ناصر با بیان اینکه پشت پرده بیشتر جنایت‌‌های اعمال شده بر نظام اسلامی آمریکای جنایتکار قرار دارد، افزود: این هفته فرصتی برای یادآوری جنایت‌های آمریکا به نسل‌های چهارم و پنجم انقلاب اسلامی محسوب می‌شود.

وی تصریح کرد: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی دولتمردان و سیاسیون جهان از از جمله رژیم پهلوی با نام آمریکا لرزه بر اندامشان می‌افتاد اما امروز به برکت قدرت نظام اسلامی، هیمنه و ابهت آن شکسته است.

این مسئول گفت: در گذشته کسی تصور نمی‌‌کرد که کشوری همچون شوروی با آنهمه عظمت از هم پاشیده شود اما به برکت انقلاب و نگاه حکیمانه امام خمینی (ره) اتفاق افتد و امروز هم نوبت آمریکاست تا این کشور که زمانی ادعای کدخدایی جهان را داشت، امروز قادر به حل مشکلات داخلی خود نباشد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: تقویت تروریسم، اعمال تحریم‌های ظالمانه اقتصادی، نژاد پرستی، حمایت از کشتار مظلوم فلسطین، اشغال ویتنام، عراق، افغانستان، حمایت از جنگ ظالمانه یمن، حمایت از دیکتاتورها، راه‌اندازی زندان ابوغریب و گوانتامو و حمایت از رژیم کوک کش صهیونیستی از جنایت‌های این این کشور مدعی حقوق بشر است.

حجت‌الاسلام ناصر بیان داشت: در این کشور مدعی حقوق بشر، رنگین پوستان، سرخ پوستان و سیاه پوستان زیرچکمه‌های ضد حقوق بشر خفه می‌شوند و ضروری است  ذات پلید این آمریکای جنایتکار برای جامعه امروز آشکار شود.

وی با بیان اینکه انتشار ویروس کرونا نباید موجب شود تا از ویروس پلید آمریکا غافل شویم، افزود: بیش از 40 سال است که شعار "مرگ بر آمریکا" در جهان سر داده می‌شود و امروز هم این شعار، شعار محوری آزادی خواهان است.

این مسئول با اشاره به برنامه‌های هفته حقوق بشر آمریکایی در زنجان، گفت: بیانیه‌های چند دقیقه‌ای و سخنرانی در بین الصلاتین از برنامه‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در شهرهای دارای وضعیت سفید است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان از برپایی نمایشگاه "نمی‌توانم نفس بکشم" توسط حوزه هنری در پیاده راه سبزه میدان از فردا خبرداد و گفت: انتشار تصاویر این نمایشگاه در فضای مجازی و محکومیت ترور شهید سردار سلیمانی، اجرای تبلیغات محیطی و شهری و راه‌اندازی هشتگ‌ها و پویش‌های مختلف در فضای مجازی از برنامه‌های استان در این هفته محسوب می‌شود.

وی از برگزاری نشست‌های تخصصی در خصوص بازخوانی جنایت‌های آمریکا در صدا و سیمای مرکز زنجان خبرداد و گفت: گروه سرود نیز برنامه‌هایی به مناسبت میلاد حضرت معصومه (س)، حضرت رضا (ع) و هفته حقوق بشر آمریکایی اجرا می‌کنند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر