logo
امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۳۸
[ شناسه خبر : ۱۶۵۲۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
روز سه شنبه انجام می‌شود؛

حضور کاروان زیر سایه خورشید در زنجان/ تجلیل خدام رضوی از خانواده شهید مدافع سلامت زنجان

حضور-کاروان-زیر-سایه-خورشید-در-زنجان-تجلیل-خدام-رضوی-از-خانواده-شهید-مدافع-سلامت-زنجان
معاون اجرایی کاروان زیر سایه خورشید استان زنجان گفت: کاروان زیر سایه خورشید روز سه شنبه به مناسبت دهه کرامت وارد استان زنجان می‌شود.

رسول احدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهارداشت: کاروان زیر سایه خورشید روز سه شنبه در قالب چهار خادم و یک روحانی از مشهد مقدس وارد استان زنجان می‌شوند.

وی با بیان اینکه خدام رضوی تا روز جمعه میهمان استان زنجان هستند، افزود: برنامه های مختلفی با حضور خدام رضوی در زنجان به مناسبت دهه کرامت برگزار می‌شود.

این مسئول ادامه داد: مراسم استقبال از خدام رضوی ظهر روز سه شنبه در بیت امام جمعه زنجان برگزار و برنامه‌های این کاروان در زنجان آغاز می‌شود.

معاون اجرایی کاروان زیر سایه خورشید استان زنجان افزود: به دلیل شیوع بیماری کرونا امکان برگزاری دیدار عمومی خدام با مردم وجود ندارد و برنامه‌ها به صورت دیدارهای محدود انجام می‌شود.

احدی تصریح کرد: دیدار با خانواده شهید مدافع سلامت، حضور در گلزار شهدا، بازدید از انجمن خیریه مهرانه زنجان، بازدید از کارخانه‌های تولید ماسک و مواد ضدعفونی کننده از دیگر برنامه‎های خدام رضوی در زنجان محسوب می‌شود.

وی با اشاره به دیدار خدام رضوی با طلبه‌های فعال در خط مقدم تغسیل اموات کرونایی و فعالان این بخش، یادآورشد: بازدید از مساجد و مجموعه‌های فعال در حوزه مقابله با انتشار ویروس کرونا از دیگر برنامه‌های خدام رضوی در زنجان است.

این مسئول بیان داشت: خدام رضوی روز چهارشنبه با حضور در شهرستان خرم‌دره از فعالان و مدافعان سلامت این شهرستان تجلیل می‌کنند.

معاون اجرایی کاروان زیر سایه خورشید استان زنجان افزود: روز جمعه آخرین روز حضور خدام رضوی در زنجان است که از دو کارخانه بازدید انجام می‌شود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر