logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۰۲
[ شناسه خبر : ۱۶۵۱۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس جهاد کشاورزی استان زنجان:

مجمع نمایندگان استان زنجان مشکل کمبود نهاده‌ها را پیگیری کند

مجمع-نمایندگان-استان-زنجان-مشکل-کمبود-نهاده‌ها-را-پیگیری-کند
رئیس جهاد کشاورزی استان زنجان با تاکید بر ورود نمایندگان استان به حل مشکل کمبود نهاده‌های دامی گفت: نمایندگان استان مشکل کمبود نهاده‌های دامی استان را در مجلس پیگیری کرده و برطرف کنند.

جواد تاراسی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا موج رسا; با اشاره به افزایش قیمت نهاده‌های دامی در استان همزمان با سراسر کشور اظهار کرد: مجمع نمایندگان استان زنجان باید به این موضوع وارد شده و مشکل استان زنجان را در این زمینه حل کنند.

وی تاکید کرد: مشکل کمبود نهاده‌های از ابتدای امسال در زنجان وجود دارد و تا به امروز این مشکل برطرف نشده است.

رئیس جهاد کشاورزی استان زنجان با اشاره به اینکه میزان تولید مرغ در استان زنجان ۳۰ تن است افزود: مصرف استان از این میزان ۲۵ تن بوده است.

وی با اشاره به اینکه اگر وضعیت کاهش تولید در استان زنجان تداوم داشته باشد و از مرحله قرمز عبور کند برای استان مشکل ساز خواهد شد بیان کرد: اگر تولید مرغ در استان زنجان کاهش یابد و وضعیت مصرف و تولید از حالت تعادل خارج شود مشکل آفرین خواهد بود.

تاراسی با تاکید براینکه نمایندگان استان زنجان مشکل نهاده‌های دامی را جزو اولویت‌های خودشان قرار دهند و در مجلس پیگیر حل این باشند بیان کرد: با تداوم این مشکل جوجه ریزی کاهش می‌یابد.

رئیس جهاد کشاورزی استان زنجان عنوان کرد: مرغداران نمیتوانند قیمت مرغ را بالاتر از نرخ مصوب عرضه کنند و اگر کسی بخواهد در این زمینه تخلف کند برخورد تعزیراتی با آنها انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه پشتیبانی امور دام در استان ذخایر خوبی را در خصوص مرغ منجمد انجام داده است بیان کرد: برای تنظیم قیمت بازار مرغ منجمد وارد استان زنجان می‌شود.

تاراسی گفت: اگر نمایندگان به دنبال حل مشکل هستند باید مشکل نهاده‌های دامی را برطرف کنند و با تامین نهاده‌های دامی قیمت مرغ به تعادل می‌رسد.//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر