logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۲۵
[ شناسه خبر : ۱۶۵۱۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس اتحادیه مرغ‌، تخم‌مرغ و ماهی‌فروشان زنجان خبرداد؛

توزیع مرغ‌ یخ زده ۱۳ هزار و ۵۰۰ تومانی از شنبه در بازار زنجان

توزیع-مرغ‌-یخ-زده-۱۳-هزار-و-۵۰۰-تومانی-از-شنبه-در-بازار-زنجان
رئیس اتحادیه مرغ‌، تخم‌مرغ و ماهی‌فروشان زنجان با اشاره به افزایش قیمت مرغ در زنجان گفت: در حال حاضر مرغ در با قیمت 18 هزار و 700 تومان در بازار زنجان عرضه می‌شود.

سید ناصر رمضانلو در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به افزایش قیمت مرغ در زنجان اظهار کرد: در حال حاضر مرغ در بازار زنجان با قیمت 18 هزار و 700 عرضه می‌شود.

وی تصریح کرد: قیمت مرغ در زنجان به 19 هزار و 300 تومان افزایش یافته بود که از شب گذشته این قیمت‌ها به 18 هزار 700 تومان برگشته است.

رئیس اتحادیه مرغ‌، تخم‌مرغ و ماهی‌فروشان زنجان با تاکید براینکه تنظیم بازار برای کاهش دادن قیمت در زنجان قرار است مرغ منجمد را وارد بازار کند بیان کرد: از روز شنبه مرغ منجمد در بازار زنجان توزیع می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: مرغ منجمد از روز شنبه توزیع می‌شود و قیمت آن 13 هزار 500 تومان برای مصرف کننده در نظر گرفته شده است.

رمضانلو عنوان کرد: با تدابیری که تنظیم بازار در نظر گرفته پیش‌بینی می‌شود قیمت مرغ در زنجان روند کاهشی به خود بگیرد.

به گزارش موج رسا کمبود نهاده‌های دامی در سراسر کشور به دلیل عدم تامین ارز توسط دولت در بنادر کشور دپو شده و این موضوع باعث کمبود نهاده‌های دامی با قیمت مصوب دولتی در بازار شود.

با کمبود نهاده‌ها دامداران و مرغداری‌ها نهاده مورد نیاز خود را از بازار آزاد تهیه می‌کنند که این موضوع باعث بالا رفتن هزینه‌های تولید شده و در نهایت این امر موجب افزایش قیمت محصولات دامی و قیمت مرغ در بازار شده است.

بنا به اظهارات مرغداران و دامداران زنجان نهاده‌های دامی با قیمت مصوب دولتی وجود ندارد ولی در بازار با قیمت آزاد به وفور پیدا می‌شود.

برخی از مسئولان استانی به این موضوع واکنش نشان دادند که چطور نهاده‌های دامی با قیمت مصوب وجود ندارد ولی در بازار آزاد عرضه می شود.//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر