logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۴:۵۵
[ شناسه خبر : ۱۶۵۰۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر حج و زیارت استان زنجان خبرداد

تعیین تکلیف مبالغ پرداختی زائران حج تمتع در چند روز آینده

تعیین-تکلیف-مبالغ-پرداختی-زائران-حج-تمتع-در-چند-روز-آینده
مدیر حج و زیارت استان زنجان گفت: مبالغ پرداختی زائران حج تمتع با اطلاعیه جدید سازمان حج و زیارت در چند روز آینده، تعیین تکلیف می‌شود.

ابراهیم احدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: امسال همه برنامه‌ریزی‌های از جمله امور پزشکی، آموزشی و فرهنگی، تدارکات و حمل‌و‌نقل زائران حج تمتع از سوی استان‌ها انجام شد.

وی با بیان اینکه با اعلام بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت، امکان برگزاری مناسک حج از سوی عربستان فراهم نشد، افزود: شیوع بیماری کرونا موجب شد تا حج امسال به صورت محدود در عربستان برگزار شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: بر اساس اعلامیه سازمان حج و زیارت همه برنامه‌ریزی‌های حج به سال بعد موکول و قرار است تعیین تکلیف زائران و مبالغی که پرداخت شده است در قالب اطلاعیه به اطلاع زائران رسانده شود.

مدیر حج و زیارت استان زنجان ادامه داد: بر اساس اطلاعیه سازمان حج و زیارت نوبت و اولویت اعزام زائران برای سال آینده محفوظ است و تعیین تکلیف مبالغ پرداخت شده یا انصراف زائران در اطلاعیه بعدی این سازمان اعلام می‌شود.

احدی یادآور شد: قطعا در سازو کار اعزام زائران به حج تمتع و تعیین تکلیف وضعیت امسال زائران، با رعایت حال زائران انجام می‌شود چرا که انصراف و گرفتن پول حق مسلم زائر است.

وی گفت: فعلا هیچ ریزشی در ثبت‌نامی‌ها امسال اعلام نشده است و زائران می‌توانند پس از اعلام اطلاعیه سازمان حج و زیارت وضعیت خود را تعیین تکلیف کنند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر