logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۵
[ شناسه خبر : ۱۶۴۹۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی:

رسیدگی به مشکلات مسکن رویکرد مهم کمسیون عمران مجلس است/ دولت در حوزه مسکن برنامه‌ای ندارد

رسیدگی-به-مشکلات-مسکن-رویکرد-مهم-کمسیون-عمران-مجلس-است-دولت-در-حوزه-مسکن-برنامه‌ای-ندارد
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه رسیدگی به مشکلات مسکن از رویکرد مهم کمسیون عمران مجلس خواهد بود گفت: دولت در حوزه مسکن برنامه‌ مناسبی ندارد.

سید البرز حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه کمیسیون عمران چند روز است تشکیل شده و اعضای کمیسیون نیز مشخص شدند اظهار کرد: رویکرد کمیسیون عمران که به عنوان یکی از کمیسیون‌های موثر در فرآیند کشور بوده کاملا روشن است.

وی با بیان اینکه رویکرد‌های کمیسیون با توجه به مسائل و مشکلاتی که در جامعه مردم درگیر هستند انتخاب خواهد شد تصریح کرد: بحث مسکن از اولویت رویکردهای کمیسیون عمران خواهد بود.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: افراد کثیری از جامعه ایران با مشکل مسکن مواجه هستند و شرایط قیمت مسکن و زمین در حال حاضر به صورت افسارگسیخته پیش می‌رود.

وی با تاکید براینکه بازار مسکن شرایط خوبی ندارد و به احتمال زیاد دولت نیز در این زمینه برنا‌مه‌ای هم ندارد بیان کرد: بحث مسکن قطعا یکی از موضوعات مهم کمیسیون عمران خواهد بود و پیگیری جدی در این کمیسیون اتفاق خواهد افتاد.

حسینی در ادامه با اشاره به اینکه یکی از موارد نیز رسیدگی به وضعیت پروژه‌های نیمه تمام در سطح کشور و بررسی بدهی‌های دولت به پیمانکاران خواهد بود افزود: بخشی از آبادانی کشور با رسیدگی و تعیین تکلیف پروژه‌های نیمه تمام اتفاق می‌افتد.

وی با بیان اینکه پروژه‌های عمرانی دولت در حوزه مختلف مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت افزود: باید برای رفع مشکل بدهی‌های دولت به پیمانکاران راهکاری ارائه شود و گشایش در اجرای پروژه‌های باید اتفاق بیفتد.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در مورد رسیدگی به مشکلات پروژه‌های نیمه تمام استان زنجان گفت: پروژه‌های مهم استان زنجان مانند دو خطه کردن راه آهن زنجان و غیره نیز از برنامه‌های مجمع نمایندگان خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه تکمیل این طرح بر توسعه اقتصادی استان بسیار تاثیر گذار است عنوان کرد: پروژه‌های راه سازی استان و کشاورزی قطعا با همفکری نمایندگان رسیدگی خواهد شد.

حسینی خاطرنشان کرد: پروژه‌هایی که منجر به توسعه اقتصادی استان می‌شود قطعا جزو اولویت‌های مجمع نمایندگان استانی قرار خواهد گرفت و مشکلات پروژه‌های عمرانی استان نیز در کمیسیون عمران مجلس مطرح شده و پیگیریهای لازم صورت می‌گیرد.//ع

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر