logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۳:۴۰
[ شناسه خبر : ۱۶۴۹۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس شورای شهر زنجان:

سرعت اجرای پروژه سبزه میدان رضایت بخش است

سرعت-اجرای-پروژه-سبزه-میدان-رضایت-بخش-است
رئیس شورای شهر زنجان با اشاره به فعالیت پروژه سبزه میدان زنجان گفت: سرعت اجرای پروژه سبزه میدان رضایت بخش است.

عباس راشاد در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه پروژه خیابان پادگان زنجان قبل از توقف پیشرفت پنزدیک 50 درصدی را داشت اظهار کرد: در حال حاضر عملیات اجرایی این پروژه آغاز شده است.

وی تصریح کرد: اگر این پروژه متوقف نمی‌شد تا پایان سال گذشته به اتمام می‌رسید و چون پیمانکار این پروژه بنیاد مسکن است باید نسبت به تجهیز کارگاه خود اقدام کند که در حال حاضر نیز این اقدامات را انجام می‌دهند.

رئیس شورای شهر زنجان عنوان کرد: بنیاد مسکن در یک هفته آینده اعلام خواهد کرد که این پروژه را چند ماهه به پایان می‌رساند.

وی ابراز کرد: فعالیت هر دو پروژه ضلع شمالی و شرقی آغاز شده و بنیاد مسکن روند قانونی عمل به تعهدات خود را طی کرده و اعلام خواهد کرد که پروژه در مدت چند ماه تکمیل خواهد شد.

راشاد در مورد پروژه سبزه میدان زنجان نیز عنوان کرد: اجرای این پروژه با قوت انجام می‌شود و سرعت روند اجرای پروژه رضایت بخش است.

وی با تاکید براینکه وزارت کشور اعلام کرده بود که در روند اجرا پروژه سبزه میدان کمک خواهد کرد افزود: در صورت تحقق این امر عملیات اجرایی شیفت شبانه این پروژه فعال خواهد شد.

رئیس شورای شهر زنجان خاطر نشان کرد: پروژه سبزه میدان در صورت عمل وزارت کشور به وعده خود امسال به اتمام می‌رسد.

وی عنوان کرد: زمان آغاز فعالیت شیفت شبانه پروژه سبزه میدان قطعی نشده و زمان فعالیت این شیفت را معاون عمرانی استاندار و مدیرکل راه و شهرسازی اعلام خواهد کرد.//ع  

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر