logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰:۳۰
[ شناسه خبر : ۱۶۴۸۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان:

هیچ اعتباری برای اجرای پروژه‌های راهی استان زنجان اختصاص نیافته است

هیچ-اعتباری-برای-اجرای-پروژه‌های-راهی-استان-زنجان-اختصاص-نیافته-است
معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان ادامه داد: امیدواریم با تخصیص به موقع اعتبارات پروژه‌های راه استان اجرایی شود البته امسال تاکنون هیچ اعتباری برای اجرای پروژه‌های راه اختصاص نیافته است.

اصغر اسماعیلی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا;با اشاره به آخرین وضعیت پروژه‌های راه استان زنجان، اظهار داشت: پروژه شفت - ملا سرا به عنوان یکی از پروژه‌های راه استان زنجان محسوب می‌شود که با اعتبارات ملی در حال احداث است.

وی با بیان اینکه این پروژه فعال بوده و هشت کیلومتر اول این مسیر سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد، افزود: ادامه مسیر این پروژه به پیمان گذاشته می‌شود.

این مسئول بیان داشت: ادامه مسیر پروژه شفت - ملاسرا در بخش کوهستانی و صعب العبور قرار دارد که کار سختی در پبش است.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه  و شهرسازی استان زنجان بیان داشت: این پروژه به صورت مشترک با استان گیلان انجام می‌شود و در صورت اختصاص اعتبار لازم به بهره‌برداری می‌رسد.

اسماعیلی با اشاره به احداث راه اصلی درام – کلور، بیان داشت: این پروژه به صورت مشترک بین استان زنجان و اردبیل در دست احداث است.

وی خاطرنشان کرد: این پروژه در 23 کیلومتر احداث می‌شود که 10.5 کیلومتر آن در پیمان بوده و 12.5 کیلومتر قبلا کار و آسفالته شده است.

این مسئول تصریح کرد: بازگشایی مسیر جدید در دستور کار بوده و توسط اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل و زنجان در صورت اختصاص اعتبار لازم تا سال آینده به اتمام می‌رسد.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه  و شهرسازی استان زنجان ادامه داد: امیدواریم با تخصیص به موقع اعتبارات پروژه‌های راه استان اجرایی شود البته امسال تاکنون هیچ اعتباری برای اجرای پروژه‌های راه اختصاص نیافته است.

اسماعیلی افزود: در صورت اختصاص اعتبار لازم، 50 کیلومتر بزرگ راه آسفالته امسال در استان به بهره‌برداری می‌رسد.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر