logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۶:۱۷
[ شناسه خبر : ۱۶۴۸۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی:

مبارزه دستگاه قضا با فساد موجب دلگرمی مردم شد/ خواستار تداوم برخوردهای قاطعانه قوه قضاییه هستیم

مبارزه-دستگاه-قضا-با-فساد-موجب-دلگرمی-مردم-شد-خواستار-تداوم-برخوردهای-قاطعانه-قوه-قضاییه-هستیم
نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی با تاکید براینکه از قوه قضاییه درخواست داریم برخورد قاطعانه خود با فساد را قاطعانه ادامه دهد گفت: قوه قضائیه دست متخلفان را از بیت‌المال کوتاه کرده است.

سید البرز حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; در مورد نحوه برخورد دستگاه قضایی با معضل فساد اظهار کرد: اقدامات قوه قضاییه در مبارزه با فساد در جامعه کاملا ملموس است و این امر موجب دلگرمی مردم می‌شود.

وی تصریح کرد: هر از چند گاهی خبرهایی در خصوص مقابله با فساد توسط قوه قضائیه در جامعه شنیده می‌شود که این امر موجب آرامش و اطمینان خاطر مردم در جامعه شده است.

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی افزود: هر گاه مردم خبرهایی از فساد را می‌شنوند به نوعی آشفته خاطر می‌شوند ولی مقابله قوه قضائیه را که وقتی می‌بینند امید در دلشان زنده می‌شود، فسادی که در داخل قوه قضایی کشف شد این موضوع را نشان داد که قوه قضاییه در برخورد با فساد با هیچ کس تعارف ندارد.

وی عنوان کرد: به نظر بنده مبارزه با فساد باید از همان مبدا توسط خود نهادها و سازمان‌ها اتفاق بیفتد و از همان ابتدا جلوی فساد گرفته شود تا شاهد فساد‌های بزرگ در جامعه نباشیم.

حسینی با تاکید براینکه هر دستگاه و نهادی باید در ساختار خود این موارد را پایش کرده و راه‌های امکان وقوع فساد را ببندند ابراز کرد: نمایندگان این دوره در همان ابتدای آغاز فعالیت طی نامه‌ای از فعالیت قوه قضائیه تقدیر کردند.

وی عنوان کرد: از قوه قضائیه درخواست می‌کنیم این روند را قاطعانه ادامه دهد و با افرادی که با رانت‌های مختلف به دنبال تضییع حقوق مردم هستند برخورد کند.

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: قوه قضائیه در برخورد با متخلفان داخلی خود نشان داد که در برخورد با فساد مصمم بوده و با متخلفان به شدت برخورد می‌کند و اجازه نمی‌دهند برخی‌ها به حقوق بیت‌المال دست اندازی کنند.//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر