logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۳۱
[ شناسه خبر : ۱۶۴۶۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 4 دقیقه ]
در جلسه ستاد هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی مطرح شد؛

کرونا نباید عاملی برای فراموشی ویروس تفکرات آمریکایی باشد

کرونا-نباید-عاملی-برای-فراموشی-ویروس-تفکرات-آمریکایی-باشد
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: انتشار ویروس کرونا نباید عاملی برای فراموشی ویروس منحوس و تفکرات آمریکایی باشد.

به گزارش موج رسا; حجت‌الاسلام علی ناصر امروز در جلسه ستاد برگزاری مراسم هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی اظهارداشت: هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی از ششم تا ۱۲ تیرماه فرصت مناسبی برای آشکارسازی جنایات و بازخوانی افشای حقوق بشر کشوری است که ادعای رعایت حقوق بشر را دارد.

وی با اشاره به جنایت‌های آمریکا علیه نظام اسلامی، افزود: انتشار ویروس کرونا نباید عاملی برای فراموشی ویروس منحوس و تفکرات آمریکایی باشد بلکه باید این هفته فرصتی برای یادآوری و بازخوانی جنایات آمریکا باشد.

این مسئول بیان داشت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در چند سال گذشته ضمن گرامیداشت هفتم تیر، وقایع دیگری از جنایت‌های آمریکایی را آشکار سازی می‌کند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان ادامه داد: برنامه‌های این هفته به دلیل شیوع بیماری کرونا در فضای مجازی برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام ناصر برضرورت پررنگ شدن تبلیغات در سطح شهر تاکید کرد و گفت: در مساجد باز استان نیز مراسم سخنرانی به صورت کوتاه برگزار می‌شود.

*برگزاری نمایشگاه "نمی‌توانیم نفس بکشیم" در زنجان

وی خاطرنشان کرد: نمایشگاه "نمی‌توانیم نفس بکشیم" با همکاری شهرداری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در پیاده راه زنجان در هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان افزود: شعارهای "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسرائیل" موجب نابودی آمریکا و از بین رفتن تفکرات و جنایات آمریکایی می‌شود.

حجت‌الاسلام ناصر بیان داشت: امروز ابهت و عظمت آمریکا که زمانی با آمدن نام این کشور تن بسیاری از قدرتمندان می‌لرزید به برکت انقلاب اسلامی شکسته شده است.

معاون فرهنگی و هنری سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان در ادامه این جلسه، از تولید محتوا در زمینه هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی توسط گردان‌های سایبری سپاه استان خبرداد و گفت:  ضروری است شعار "مرگ بر آمریکا" در یکی از روزهای این هفته از مساجد پخش شود.

*ترور شهید شهریاری جنایت‌ آشکار آمریکا

فرماندار زنجان نیز در ادامه این جلسه، خاطرنشان کرد: ترور شهید شهریاری یکی از جنایت‌های آشکار آمریکا محسوب می‌شود که می‌توان با راه‌اندازی پویش مردمی  در این هفته  شکایت نامه‌ای تهیه و جنایت‌های آمریکا محکوم شود.

رضا عسگری گفت: بسیاری از بیماران کرونایی به دلیل تحریم‌های آمریکا جان خود را از دست می‌دهند که این موضوع نیز جنایت آشکاری از سوی این کشور استکباری است.

معاون سیاسی – امنیتی استاندار زنجان در ادامه این جلسه، گرفتن سرمایه‌های فکری و انسانی را از جنایت‌های استکبار جهانی از جمله آمریکا علیه نظام اسلامی عنوان کرد و گفت: این جنایت‌ها از اوایل شکل‌گیری نهضت امام خمینی (ره) آغاز شده و تا به امروز ادامه داشته است که ترور شهید سردار سلیمانی از جمله این جنایت‌ها بود.

مرادی تصریح کرد: هدف دوم آمریکا خدشه دار کردن اقتصاد ایران بود که نماد آن اعمال تحریم‌های ظالمانه و تحمیل شرایط سخت بر نظام اسلامی بود.

وی با بیان اینکه استکبار جهانی به دنبال حذف ارزش‌های فرهنگی و اجتماعی از نظام اسلامی است تا نسل جوان و آینده ساز کشور این ارزش‌ها را دنبال نکنند، افزود: هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی فرصت مناسبی است تا ضمن گدامیداشت یاد و خاطره شهدا، به تببین عالمانه از آرمان بلند شهدا از سال ۴۲ تا کنون پرداخت.

این مسئول برضرورت بهره‌گیری از فنآوری و تبلیغ هنرمندانه برای مقابله با نقشه‌های شوم استکبار جهانی تاکید کرد و گفت: هنر این است که جدای از برگزاری جلسات بهره وری عالمانه از موضوعات داشت.

معاون استاندار زنجان گفت: برای مقابله با سیاست‌های استکبار جهانی به اتحاد وحدت و همدلی نیازمندیم تا در زیر لوای بیرق جمهوری اسلامی افراد بیشتری جمع شوند.

مرادی ادامه داد: مطلوب این بود برنامه‌های این هفته به صورت مراسم برگزار شود اما شرایط موجود و انتشار ویروس کرونا اجازه برگزاری مراسم را نمی‌دهد.

وی برضرورت حفظ جان مردم در شرایطی که استکبار جهانی فکر، موجودیت، کیان و باورهای مردم را نشانه گرفته است، تاکید کرد و گفت: باید به بیرق‌هایی که ارزش‌های جامعه را عیان می‌کند، توجه کنیم.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر