logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۰۲
[ شناسه خبر : ۱۶۴۶۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس کل دادگستری استان زنجان در پاسخ به موج رسا:

قاضی پرونده طبری درخواستی از استان در خصوص سوله‌سازی‌های متهم در ابهر نداشته است

قاضی-پرونده-طبری-درخواستی-از-استان-در-خصوص-سوله‌سازی‌های-متهم-در-ابهر-نداشته-است
رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: قاضی پرونده طبری درخواستی از استان در خصوص سوله‌سازی‌های متهم در ابهر نداشته است.

به گزارش موج رسا; حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی امروز در جمع خبرنگاران در پاسخ به سئوال خبرنگار موج رسا در خصوص پرونده طبری و اظهارات وی در خصوص سوله سازی در ابهر، اظهار داشت: پرونده طبری به صورت متمرکز در تهران و توسط قاضی ویژه رسیدگی می‌شود و نیازی نیست استان در این زمینه پیگیری انجام دهد.

وی گفت: به اتهامات مربوط به طبری به عنوان متهم در یک جا رسیدگی می‌شود و ضرورتی ندارد به ما اطلاع دهند.

این مسئول گفت: اما موضوع این است که قطعا به پرونده طبری در زمینه مسائل پیش آمده در شهرستان ابهر نیز رسیدگی می‌شود نه اینکه قطعا محکوم شود، اما رسیدگی می‌شود.

رئیس کل دادگستری استان زنجان ادامه داد: در داستان نمایندگان استان زنجان نیز اینگونه نبود که ما به صورت ویژه رسیدگی کنیم، اما به سئوالاتی که مرکز از ما می‌خواست بازدید انجام و پاسخ ارائه می‌شد.

حجت‌الاسلام صادقی نیارکی در پاسخ به سوال دیگر خبرگار موج رسا در خصوص زمین خواری در زنجان افزود: ما قاطع می‌توانیم ادعا کنیم که جلوی تصرفات و تغییر کاربری‌ها را گرفتیم از 53 باغ شهر که از این تعداد 42 باغ شهر در زنجان قرار داشت،

وی گفت: سال 98 سال توقف احداث باغ شهر در زنجان بود و اجازه ندادیم حتی یک باغ شهر جدید ایجاد شود و اجازه داده نمی‌شود.

رئیس کل دادگستری استان زنجان با بیان اینکه در سال 97 حدود 180 هکتار اراضی ملی که در گذشته تصرف شده بود، به بیت‌المال برگشت، افزود: در سال گذشته نیز 477 هکتار نیز به بیت المل برگشت داده شود که عدد قابل توجهی است.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر