logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۵۲
[ شناسه خبر : ۱۶۴۴۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]

پرونده طبری از افتخارات قوه قضائیه در برخورد با فساد است

پرونده-طبری-از-افتخارات-قوه-قضائیه-در-برخورد-با-فساد-است
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: شکی نیست که این اقدامات قانونی و انقلابی، هم باعث اعتماد مردم به نظام می‌شود و هم مایه افتخار، اقتدار و سلامتی نظام و به‌ویژه دستگاه‌های قضایی و اجرایی می‌شود.

به گزارش موج رسا; آیت‌الله محسن حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز، در خصوص اقدامات اخیر قوه قضائیه و برگزاری علنی دادگاه طبری، اظهار کرد: شکی نیست که این اقدامات قانونی و انقلابی، هم باعث اعتماد مردم به نظام می‌شود و هم مایه افتخار، اقتدار و سلامتی نظام و به‌ویژه دستگاه‌های قضایی و اجرایی می‌شود.

وی افزود: انجام این کارها نه تنها شبهه‌ای ندارد و موجب تشکیک نمی‌شود بلکه موجب قوت و سلامت نظام است.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: نوعا تخلف افراد، با توجه به وجود غرائض شیطانی و شهوانی در همه زمان‌ها از زمان پیغمبر اکرم(ص) گرفته تا زمان نظام‌های طاغوتی عصر حاضر وجود داشته و دارد اما آنچه نظام‌های الهی را از دیگر نظام‌ها متمایز می‌کند، همین برخوردی مانند این برخورد اخیر است که مچ مفسدین را می‌گیرند اما نظام‌های فاسد لاپوشانی و مخفی کاری می‌کنند.

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی یکی از نظام‌هایی است که از زمان حضرت امام تا به حال و مخصوصا در یکی دو سال اخیر که یک سید انقلابی سکاندار قوه قضائیه شده، به ‌خوبی در حال برخورد با فساد است و برخورد با این فسادها با هر متخلفی که در هر یک از قوای سه‌گانه بوده، انجام می‌شود.

حیدری عنوان کرد: مردم از این برخوردها و از این اقتدار خوشحالند و این مایه مباهات نظام است.

وی در خصوص اهمیت برخورد با رشوه‌گیران نیز بیان کرد: رشوه نماد بارز فساد مالی و اداری است، هر چه بیشتر با این نماد فساد برخورد صورت گیرد، نظام را در برابر مفاسد واکسینه می‌کند و افراد دیگر که چنین افکاری در جهت دادن یا گرفتن رشوه در سر دارند، با این برخورد دستگاه قضا می‌ترسند و هر چقدر چتر امنیتی سنگین‌تر باشد، اثر بهتری در کاهش معضل رشوه در جامعه دارد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر