logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۱۸
[ شناسه خبر : ۱۶۴۳۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه استان زنجان:

مشکل آب 29 روستای زنجان برطرف شد

مشکل-آب-29-روستای-زنجان-برطرف-شد
جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان با اشاره به اقدامات انجام شده در رفع مشکلات آب شرب روستاهای زنجان گفت: مشکل آب 29 روستای زنجان برطرف شد.

به گزارش موج رسا; فرشاد پیری امروز در جمع با اشاره به اقدمات انجام شده در حل مشکلات آب شرب روستاهای استان زنجان اظهار کرد: مشکل آب 29 روستای در استان زنجان برطرف شد

وی با بیان اینکه طرح آبرسانی و بهره برداری از آب شرب در سه دهستان اوریاد ماهنشان، قره پشتلو زنجان و شیوانات خدابنده اجرا می‌شود، بیان کرد: اهالی روستاهای تازه کند، قره حصارلو، حاج سیران، ماری، آقکند، قره داش، قلعه جوق، پری، سعید کندی، زنگی کوه، لهرگین، سالارآباد، اسلام آباد، بهرام بیک، قمشلو، قره ولی و برون و غیره از نعمت آب شرب بهره مند می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه طول خط انتقال و توزیع آب شرب در این مناطق 18 هزار متر طول بوده و بیش از 2 هزار خانوار ( بیش از 7000 نفر ) از نعمت آب شرب بهره مند می‌شوند، تصریح کرد: این طرح با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد ریالی اجرایی می شود.

جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان بیان کرد: مرمت و لایروبی قنات، مرمت منبع آب و تعویض و تعمیر شبکه توزیع، بهسازی چشمه مرمت مخزن، احداث منبع آب و خط انتقال و حفر چاه و تجهیز آنها از عمده فعالیت‌های صورت گرفته در این طرح‌ها است.

این مسئول از کاهش هزینه‌های این طرح با مشارکت اهالی روستا و دهیاران خبرداد و گفت: 60 درصد هزینه‌های اجرای این طرحها با مشارکت نیروهای جهادی و اهالی روستا کاهش یافته است.

پیری در پایان ابراز کرد: امسال نیز قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با عنایت خداوند متعال و با کمک دستگاه‌های اجرایی، خیرین و اهالی روستاها، طرح آبرسانی به برخی روستاهای مورد نظر را عملیاتی خواهد کرد.//ع

انتهای پیام/

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر