logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۴۶
[ شناسه خبر : ۱۶۴۳۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس شورای قضایی استان زنجان:

دستگاه قضایی حمایت از تولید و رفع موانع تولید را با جدیت پیگیری می‌کند

دستگاه-قضایی-حمایت-از-تولید-و-رفع-موانع-تولید-را-با-جدیت-پیگیری-می‌کند
رئیس شورای قضایی استان زنجان با تاکید بر حمایت از مسئله تولید در استان زنجان گفت: دستگاه قضایی حمایت از تولید و رفع موانع تولید را با جدیت پیگیری می‌کند.

به گزارش موج رسا; حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی در جلسه اقتصاد مقاومتی استان که در شرکت جی تی آی سلطانیه برگزار شد اظهار کرد: دستگاه قضایی در حمایت از تولید و تلاش برای  رفع موانع تولید با حضور در شرکتها ضمن بررسی مشکلات پیگیریهای لازم را برای حمایت از سرمایه گذار و تولید را با قوت انجام خواهد داد.

وی با بیان اینکه این شرکت مشارکتهای بسیار خوبی  در کارهای خیر در کنار تولید و کمک به اقتصاد کشور دارد تصریح کرد: نمونه بارز این کمک‌ها در ایام کرونا با تأمین لوازم بهداشتی و شوینده و توزیع در استان و همچنین کمک در جشن گلریزان امسال برای آزادی زندانیان جرایم مالی بود که اقدامی ارزشمند و اثر گذار بود .

رئیس شورای قضایی استان زنجان هدف از برگزاری جلسه اقتصاد مقاومتی استان با حضور اعضا را در این شرکت، پیگیری مشکلات و تلاش  برای رفع موانع تولید شرکت بوده، چرا که این شرکت سهم  مهم و قابل توجهی در تولید، اشتغال و اقتصاد کشور دارد و حمایت از چنین شرکتهایی یک وظیفه است.

عالی‌ترین مقام قضایی استان زنجان بیان کرد: برابر گزارش مسئولین شرکت تعداد یک هزار و 500 کارگر در این شرکت مشغول کار و کسب درآمد برای خانواده خود هستند و همچنین 7 درصد مالیات کشور را این شرکت می پردازد بنابر این دستگاه قضایی حمایت از چنین شرکتها را وظیفه خود می داند و برای حل مشکلات آنها از هیچ اقدامی فرو گذار نخواهد کرد.

صادقی نیارکی با بیان اینکه 50 درصد تولید و مصرف محصولات دخانی  کشور را شرکت جی تی آی سلطانیه تأمین می کند بیان کرد: بنا به گفته مسئولین شرکت کمبود ارز برای تأمین مواد اولیه و ترخیص آن از گمرک دو مشکل اساسی این شرکت برای ادامه فعالیت و تولید است که پیگیریهای لازم از حاکمیت و مرکز را با جدیت انجام خواهیم داد.

رییس کل دادگستری استان زنجان  خاطر نشان کرد: دستگاه قضایی استان در حمایت از تولید و اشتغال زمینه فعالیت مجدد 4 شرکت کاملا تعطیل شده و اشتغال 400 نفر  فراهم و همینطور از تعطیلی 18 شرکت در آستانه تعطیلی جلوگیری کرد.

در پایان جلسه از مشارکت مسئولین شرکت  در کارهای خیر و خداپسندانه با اهداء لوح تقدیر بعمل آمد.//ع

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر