logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱:۰۶
[ شناسه خبر : ۱۶۴۱۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اتحادیه مرغ‌، تخم‌مرغ و ماهی‌فروشان زنجان:

تخم مرغ گران شد/ افزایش قیمت مرغ از روز گذشته در زنجان

تخم-مرغ-گران-شد-افزایش-قیمت-مرغ-از-روز-گذشته-در-زنجان
رئیس اتحادیه مرغ‌، تخم‌مرغ و ماهی‌فروشان زنجان گفت: قیمت تخم مرغ در زنجان افزایش یافته و الان تخم مرغ شانه‌ای با قیمت 23 تا 25 هزار تومان در بازار مصرف عرضه می‌شود.

سید ناصر رمضانلو در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; در مورد قیمت تخم مرغ در زنجان زنجان اظهار کرد: در حال حاضر تخم مرغ شانه‌ای 23 تا 25 هزار تومان در بازار عرضه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه قیمت هر کیلوگرم تخم مرغ در حدود 13 هزار تومان است عنوان کرد: افزایش قیمت به دلیل کمبود نهاده‌ها بوده و بالا بودن قیمت نهاده‌ها در بازار آزاد بر قیمت تخم مرغ در زنجان تاثیر گذاشته است.

رمضانلو با بیان اینکه قیمت مرغ نیز از روز گذشته رو به افزایش است بیان کرد: امروز مرغ با قیمت 12 هزار تومان در بازار عرضه شد.

وی بیان کرد: تنها چیزی که در حال حاضر بر قیمت مرغ و تخم مرغ در بازار تاثیر گذار است کمبود نهاده‌ها بوده و تداوم این موضوع بر احتمال افزایش قیمت‌ها در آینده تاثیر خواهد بود.

رئیس اتحادیه مرغ‌، تخم‌مرغ و ماهی‌فروشان زنجان با بیان اینکه نمی‌توان در خصوص قیمت‌ها در آینده نظر قطعی داد و این موضوع به همت دولت برمی‌گردد ممکن است دولت به یکباره با تامین نهاده‌ها جلو افزایش قیمت‌ها را بگیرد گفت: امیدواریم این اتفاق بیفتد و دولت به این موضوع ورود کند چون با توجه به شرایط فعلی توان اقتصادی مردم کاهش یافته و قدرت خرید مردم نیز کم شده است.

وی در خصوص قیمت ماهی قزل آلا در استان زنجان نیز گفت: در حال حاضز ماهی قزل آلا در بازار زنجان 32 تا 35 هزار تومان عرضه می‌شود.//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر