logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۵۰
[ شناسه خبر : ۱۶۴۱۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
نماینده مردم زنجان در مجلس شورای اسلامی:

مشکل کمبود اعتبار سد مشمپا پیگیری می‌شود/ رفع مشکل آب شرب روستاهای زنجان اولویت نمایندگان است

مشکل-کمبود-اعتبار-سد-مشمپا-پیگیری-می‌شود-رفع-مشکل-آب-شرب-روستاهای-زنجان-اولویت-نمایندگان-است
نماینده مردم زنجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بررسی مشکلات سد مشمپا گفت: سد مشمپا در حال حاضر با مشکل اعتباری مواجه بوده و این مشکل به جد پیگیری می‌شود.

مصطفی طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به مشکلات اعتباری سد مشمپا اظهار کرد: اخیرا بازدیدی با حضور استاندار زنجان از این سد داشتیم و از نزدیک مشکلات این سد را مورد بررسی قرار دادیم.

وی با اشاره به اینکه مهمترین مشکلی که این سد در حال حاضر دارد بحث اعتبارات است تصریح کرد: با این وجود در حال حاضر عملیات تکمیلی این سد انجام می‌شود و متوقف نشده است.

نماینده مردم زنجان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: برای حل مشکلات اعتباری این سد قرار است در آینده نزدیک با وزیر نیرو و قرارگاه خاتم الانبیاء جلسه‌ای را تشکیل داده و مشکلات اعتباری این سد را بررسی کنیم.

وی با اشاره به اینکه با تکمیل این سد آب شرب و صنعت منطقه برطرف می‌شود بیان کرد: به احتمال زیاد آب این سد به دلیل داشتن مقداری شوری کیفیت خوبی برای شرب نباشد اما می‌تواند برای بخش‌هایی از صنعت و کشاورزی مورد استفاده قرار گیرد.

طاهری خاطر نشان کرد: آب این سد برای بخش کشاورزی در نظر گرفته نشده اما می‌تواند جایگزین آب شرب در بخش کشاورزی هم باشد.

وی با تاکید براینکه به جد مشکلات این سد را پیگیری خواهیم کرد افزود: امیدواریم بتوانیم با پیگیری‌های انجام شده مشکل اعتباری این سد را برطرف کنیم.

نماینده مردم زنجان در مجلس شورای اسلامی در ادامه در خصوص تشکیل مجمع نمایندگان استانی به منظور حل مشکلات استان به صورت منسجم افزود: مشکلات حوزه‌های انتخابیه  توسط همه نمایندگان رسیدگی می‌شود.

وی بیان کرد: این روش در حل مشکلات استانی بسیار تاثیر گذار است و در حل مشکلات می‌تواند نتیجه بخش باشد.

طاهری همچنین به اولویت‌های مهم مجمع نمایندگان در رسیدگی به مشکلات استانی اشاره و عنوان کرد: در حال حاضر رفع مشکلات حوزه آب به ویژه آب شرب از اولویت‌های مهم مجمع نمایندگان استان زنجان است.//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر