logo
امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۲۳
[ شناسه خبر : ۱۶۴۰۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل بنیاد شهید استان زنجان خبرداد

آماده سازی 8 جلد از وصیت نامه شهدای استان زنجان

آماده-سازی-8-جلد-از-وصیت-نامه-شهدای-استان-زنجان-
مدیرکل بنیاد شهید استان زنجان گفت: در 8 جلد وصیت نامه شهدا آماده سازی شده است که تا کنون یک جلد آن به چاپ رسیده است.

علی کاظمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا;  اظهار داشت: کنگره 3 هزار شهید استان زنجان فرصتی برای اتمام کارهای نیمه تمام و آغاز برنامه‌های جدی است.

وی با بیان اینکه در صورت انجام وظایف از سوی کمیته‌های کنگره 3 هزار شهید استان زنجان بهترین کنگره می‌تواند برگزار شود، افزود: تغییر نام کنگره 3 هزار شهید استان زنجان به 3535 از سوی کمیته تکریم و جمع آوری اسناد ارائه شده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: استان زنجان دارای کمتر از 3 هزار شهید است که دارای پرونده در استان هستند و خدمات دریاف می‌کنند اما حدود 600 شهید نیز دارای شناسنامه زنجان بوده و ساکن شهرهای دیگر بوده‌اند.

مدیرکل بنیاد شهید استان زنجان گفت: در جلسه اخیر شورای سیاستگذاری کنگره 3 هزار شهید استان زنجان قرار شد با توجه به داشتن 3 هزار و 535 شهید در استان زنجان این کنکره تغییر نام دهد.

کاظمی بیان داشت: بسیاری از شهدای محل اعزام و تولد زنجان بوده است و یا متولد زنجان بوده و از شهر دیگری اعزام شده اند که تلاش شد متولدان زنجان به عنوان شهدای استان تلقی شوند.

وی افزود: در 8 جلد وصیت نامه شهدا آماده سازی شده است که تا کنون یک جلد آن به چاپ رسیده است.

این مسئول از تبادل اسناد مربوط به شهدای استان زنجان خبرداد و گفت: تبادل اسناد با همه کمیته‌ها در صورت نیاز انجام می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید استان زنجان خاطرنشان کرد: سازمان‌های مختلفی در استان زنجان به جبهه‌های حق علیه باطل اعزام شده‌اند که اطلاعات این سازمان‌ها می‌تواند به برگزاری مطلوب این کنگره کمک کند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر