logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲:۲۸
[ شناسه خبر : ۱۶۴۰۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس جهادکشاورزی استان زنجان خبرداد

وعده مسئولان کشوری برای تامین نهاده‌های دامی تا 10 روز آینده

وعده-مسئولان-کشوری-برای-تامین-نهاده‌های-دامی-تا-10-روز-آینده
رئیس جهادکشاورزی استان زنجان با اشاره به تامین نهاده‌های دامداری‌ها و تخصیص سهمیه‌ استانها از نهاده‌ها دپو شده در بنادر کشور گفت: مسئولان کشوری قول تامین نهاده دامداری‌ها را تا 10 روز آینده دادند.

جواد تاراسی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به تامین نهاده‌های دامی در استان زنجان اظهار کرد: در تلاش هستیم از نهاده‌هایی که قرار است از بنادر کشور آزاد شود نیاز استان را برطرف کنیم.

وی تصریح کرد: در استان زنجان 5 زنجیره کامل طیور داریم که نیاز بالایی برای تامین نهاده این واحدها وجود دارد.

رئیس جهادکشاورزی استان زنجان در مورد تامین نیاز فعلی واحدهای دامی به نهاده‌ها ابراز کرد: در حال حاضر دامداران به سایت بازرگاه مراجعه کرده و از این طریق نهاده‌های مورد نیاز خود را تامین می‌کنند.

وی با تاکید براینکه براساس وعده‌های داده شده نهاده‌های دامی قرار است تا 10 روز آینده به دست دامداران برسد بیان کرد: در حال حاضر نیاز دامداران از ذخایر استانی تامین می‌شود.

تاراسی در مورد تخصیص آب به طرح توسعه باغات زیتون در اراضی شیبدار طارم نیز گفت: تا به امروز آب مورد نیاز این طرح اختصاص نیافته و مذاکرات لازم برای تخصیص آن توسط آب منطقه‌ای انجام می‌شود.

وی با تاکید براینکه به احتمال زیاد این مشکل در سالجاری برطرف شود افزود: آب منطقه‌ای زنجان در حال بررسی و برطرف کردن این مشکل است.

رئیس جهادکشاورزی استان زنجان با بیان اینکه در حال حاضر طرح توسعه باغات زیتون در اراضی شیبدار طارم 95 درصد پیشرفت فیزیکی دارد عنوان کرد: این مشکل باید به گونه برطرف شود چون در صورت عدم تخصیص آب برای این طرح مشکلات اجتماعی ایجاد می‌شود.//ع   

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر