logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۵۵
[ شناسه خبر : ۱۶۳۹۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان خبر داد

کاهش آتش سوزی‌ها نسبت به سال گذشته در زنجان

کاهش-آتش-سوزی‌ها-نسبت-به-سال-گذشته-در-زنجان
مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان از کاهش آتش سوزی‌ها نسبت به سال گذشته در زنجان خبر داد.

صفی‌الله کرامتی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا;  اظهار داشت: به منظور پیشگیری از وقوع آتش سوزی در بوستان‌ها، فضاهای سبز شهری و روستایی، جنگل‌ها و مراتع، اقداماتی از سوی مدیریت بحران استان و دستگاه‌های ذیربط انجام می‌شود.

وی افزود: با همکاری شهرداری زنجان، تیم‌های فضای سبز و خدمات شهرداری به دلیل حضور در همه نقاط شهری گزارش‌های آتش سوزی را اعلام می‌کنند.

این مسئول با بیان اینکه جلسات متعددی برای هماهنگی با دستگاه‌های متولی و نظامی برگزار شده است، افزود: این دستگاه‌ها در زمان وقوع حوادث بلافاصله وارد عمل می‌شوند.

مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان یادآور شد: افزایش دمای هوا و خشک شدن پوشش گیاهی امکان آتش سوزی را در نقاط مختلف فراهم می‌کند که باید مردم در هنگام استفاده از طبیعت نسبت به خاموش کردن آتش اقدام کنند.

کرامتی بیان داشت:  میزان آتش سوزی‌ها در استان زنجان نسبت به سه ماهه سال گذشته کاهش داشته است و با برنامه ریزی تلاش می‌شود تا با آگاهی دادن به مردم از میزان آتش‌سوزی‌ها کاست.

وی بیان داشت: با همکاری شهرداری زنجان تهمیدات ایمنی در پارک‌ها، مراکز تفریحی و گردشگری انجام می‌شود تا از وقوع آتش سوزی جلوگیری شود.

این مسئول گفت: دستورالعمل‌های لازم در این زمینه وجود دارد و مردم می‌توانند با اعلام آتش سوزی‌ها نیروهای مدیریت بحران را در کنترل آتش کمک کنند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر