logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۱۳
[ شناسه خبر : ۱۶۳۸۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
با حضور کاندیداها؛

پنجمین دوره انتخابات مجامع هلال احمر در زنجان برگزار شد

پنجمین-دوره-انتخابات-مجامع-هلال-احمر-در-زنجان-برگزار-شد
پنجمین دوره انتخابات مجامع هلال احمر استان زنجان با حضور اعضای داوطلب صبح امروز در شهرستان‌های خدابنده، ابهر، ماهنشان، خرم دره، ایجرود، طارم و زنجان برگزار شد.

به گزارش موج رسا; امیر فراتی، رئیس هئیت نظارت بر پنجمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز سرنوشت دیگری برای جمعیت هلال احمر در استان‌ها رقم زده می‌شود.

وی افزود: 82 نفر در این دوره کاندید از استان زنجان بودند که امروز با برگزاری انتخابات منتخبان معرفی شدند.

این مسئول تصریح کرد: اعتماد مردم به جمعیت هلال احمر از قدیم بوده و با رویکردها میزان اعتماد مردم به این نهاد بیشتر از گذشته می‌شود.

رئیس هئیت نظارت بر پنجمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر افزود: این مجموعه مردم نهاد در امر حوادث و کمک به اقشار آسیب پذیر گام‌های موثری را برداشته است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: امروز کار مدنی خوبی در استان زنجان برگزار شد که مشارکت حداکثری اعضای داوطلب هلال احمر را در پی داشت.

خدابش مرادی ادامه داد: جمعیت هلال احمر در عرصه امداد رسانی، ارائه خدمات درمانی به موقع همواره ثمر بخش بوده و مشارکت داوطلبین یکی از رویکردهای خوب این مجموعه است که می‌توانند در مقایس استانی و ملی اثر گذار باشند.

وی با اشاره به مشارکت خوب کاندیداها در این دوره انتخابات، افزود: با این حضور و مشارکت فرصت جدیدی در حوزه‌های مختلف به وجود آید.

شهرام میرزایی نیز در ادامه اظهار داشت: پنجمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر همزمان با سراسر کشور در هفت شهرستان استان زنجان برگزار شد.

وی افزود: این انتخابات هر چهار سال یکبار برگزار می‌شود و این افراد در تعیین سیاست‌ها، راهبردها و تنظیم ترازنامه و برنامه و بودجه فعالیت خواهند داشت.

این مسئول تصریح کرد: هلال احمر بزرگترین نهاد عمومی کشور است و حضور و مشارکت در این انتخابات در فعالیت‌های آینده مثمر ثمر خواهد بود.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر