logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۱۲
[ شناسه خبر : ۱۶۳۸۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
کارشناس مسائل سیاسی:

تظاهرات مردم آمریکا برخواسته از ظلم و ستم حکومت است/ نزدیک بودن افول آمریکا

تظاهرات-مردم-آمریکا-برخواسته-از-ظلم-و-ستم-حکومت-است-نزدیک-بودن-افول-آمریکا
کارشناس مسائل سیاسی گفت: امروز تظاهرات مردم آمریکا برخواسته از ظلم و ستمی است که حکومت علیه مردم روا داشته است و این حرکت‌ها نتیجه دارد.

حجت‌الاسلام مهدی بیگ محمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار  موج رسا; اظهار داشت: جمله معروفی وجود دارد که حاکمیت و حکومت امکان دارد با کفر باقی بماند اما با ظلم باقی نمی‌ماند و همه افراد منصف و دانشمند این موضوع را قبول دارند.

وی با بیان اینکه ظلم و ستم به دیگران پایه‌های حکومت را متزلزل می‌کند،افزود: هر کشوری بخواهد به مردم سایر کشورها و مردم کشور خود ظلم روا داشته و تشدید کند بر اساس این جمله روزی به زمین می‌خورد و حکومت آن نمی‌تواند ادامه داشته باشد.

این کارشناس مسائل سیاسی خاطرنشان کرد: کشورهای دنیا به عللی تابع آمریکا هستند که بر اساس منطق استوار نبوده و آمریکا آنها را مجبور به اطاعت کرده است.

حجت‌الاسلام بیگ محمدی ادامه داد: ظلم آمریکا به مردم زمانی که گسترش یافت جامعه جهانی و مردم این کشور تحمل نکرده و اعتراضات خود را اعلام کردند.

وی افزود: امروز تظاهرات مردم آمریکا برخواسته از ظلم و ستمی است که حکومت علیه مردم روا داشته است و این حرکت‌ها نتیجه دارد.

کارشناس مسائل سیاسی گفت: چنین حرکت‌هایی منجر به سقوط و یا متزلزل یا بدبینی اجتماعی به حاکمیت می‌شود و بر همین اساس افول آمریکا نزدیکتر می‌شود.

حجت‌الاسلام بیگ محمدی بیان داشت: رهبری بر اساس بینش ظریف و مطالعه تاریخی و منطق معتقدند این حکومت با این حرکت ظالمانه و با چنین اقتدار بی‌حساب و کتاب نمی‌تواند دوام پیدا کند.

وی با بیان اینکه پیش‌بینی امام خمینی (ره) از سقوط شوروی نیز براساس منطق و دلیل بود و به وقوع پیوست، افزود: حرکت‌های اجتماعی مردم آمریکا نشانگر این است که افول آمریکا نزدیک است.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر