logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۲۱
[ شناسه خبر : ۱۶۳۸۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
جانشین پلیس راه استان زنجان:

برخورد سمند با کامیون در محور زنجان_قزوین یک کشته برجای گذاشت

برخورد-سمند-با-کامیون-در-محور-زنجان-قزوین-یک-کشته-برجای-گذاشت
جانشین پلیس راه استان زنجان از وقوع یک حادثه رانندگی در محور زنجان- قزوین خبرداد و گفت: این حادثه به دلیل عدم توجه راننده سمند به جلو رخ داد که در این حادثه راننده سمند نیز جان خود را از دست داد.

محمدعلی عظیمی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به وقوع حادثه رانندگی در استان زنجان اظهار کرد: در این حادثه یک دستگاه خودرو سمند به کامیون کشنده برخورد کرده بود.

وی تصریح کرد: این حادثه به دلیل عدم توجه راننده خودرو سمند به جلو رخ داده و خودرو سمند از پشت به یک دستگاه کامیون کشنده برخورد کرده بود.

جانشین پلیس راه استان زنجان با بیان اینکه این حادثه در محور زنجان- قزوین رخ داد است خاطر نشان کرد: در این حادثه راننده خودرو سمند به دلیل شدت جراحات جان خود را از دست داد.

وی با تاکید براینکه در حال حاضر نیز حجم تردد در محورهای اصلی استان زنجان افزایش یافته است افزود: حجم تردد در ایام تعطیل بیشتر می‌شود و مردم کمتر به موضوع  اهمیت می‌دهند و همانند روزهای عادی مسافرت‌ها آغاز شده است.

عظیمی عنوان کرد: خواب آلودگی و عدم توجه به جلو بیشتر عامل حادثه رانندگی در استان زنجان بوده که از رانندگان درخواست می‌کنیم این موارد را مورد توجه جدی خود قرار دهند.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر