logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۷:۳۲
[ شناسه خبر : ۱۶۳۵۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی:

آشفتگی بازار مسکن با طرح اخذ مالیات از خانه‌های خالی برطرف می‌شود/ مجلس به موضوع مسکن ورود جدی می‌کند

آشفتگی-بازار-مسکن-با-طرح-اخذ-مالیات-از-خانه‌های-خالی-برطرف-می‌شود-مجلس-به-موضوع-مسکن-ورود-جدی-می‌کند
نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مطرح شدن موضوع اخذ مالیات از خانه‌های خالی گفت: این طرح می‌تواند در کنترل بازار مسکن بسیار تاثیر گذار باشد.

سید البرز حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به موضوع مسکن و اعمال مالیات برای خانه‌های خالی اظهار کرد: این اقدام می‌تواند یکی از عوامل موثر در کنترل قیمت مسکن و اجاره بها باشد.

وی با بیان اینکه این موضوع در گذشته نیز مطرح شده و اگر همتی در کار باشد و به مرحله اجرا برسد قطعا در جامعه تاثیر گذار خواهد بود تصریح کرد: قیمت مسکن به حدی است که خانواده‌ها را تحت فشار قرار داده و با درآمد مردم نیز همخوانی ندارد.

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اگر جزو عضو کمسیون عمران مجلس باشم این موضوع را قطعا پیگیری کرده و با وزارت راه و شهرسازی جهت اجرای این طرح تعامل خواهیم کرد.

وی موضوع مسکن را یکی از موضوعات مهمی جامعه عنوان کرد و افزود: قیمت مسکن یکی از بزرگترین دغدغه‌های خانواده‌ها بوده و مجلس نیز قطعا در این رابطه اقدامات لازم را انجام خواهد داد.

حسینی با تاکید براینکه بعد از تشکیل کمسیون عمران مجلس قطعا موضوع مسکن مورد توجه ویژه قرار می‌گیرد عنوان کرد: راه‌ها و ظرفیت‌های مختلفی برای حل مشکل مسکن وجود دارد که می‌توان از این ظرفیت‌های موجود برای حل مشکلات قیمت زمین، مسکن و ارزش افزوده آن و در نهایت موضوع اجاره استفاده کرد.

وی با تاکید براینکه بحث مسکن موضوع روشنی است که شش محور برای آن تعریف شده است افزود: اگر اقدامات لازم در این شش محور تعریف شده اجرایی شود قطعا در بازار مسکن تاثیر گذار خواهد بود.

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: به طور یقین این موارد را به صورت دقیقی بررسی خواهیم کرد تا بتوانیم در کنترل آشفتگی بازار مسکن گام موثر‌تری برداریم.//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر