logo
امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۹:۳۶
[ شناسه خبر : ۱۶۳۴۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اتحادیه خواروبار و لبنیات فروشان زنجان:

مصوبه‌ای در خصوص افزایش قیمت لبنیات نداشتیم/ افزایش خود سرانه قیمت‌ برخی از اقلام در زنجان

مصوبه‌ای-در-خصوص-افزایش-قیمت-لبنیات-نداشتیم-افزایش-خود-سرانه-قیمت‌-برخی-از-اقلام-در-زنجان
رئیس اتحادیه خوار و بار فروشان زنجان در مورد افزایش قیمت برخی از اقلام لبنیات در استان زنجان گفت: مصوبه‌ای در خصوص افزایش قیمت لبنیات اعلام نشده ولی شرکت‌های تولید کننده به دنبال افزایش قیمت‌ها هستند.

جلیل علی‌محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه در حال حاضر از افزایش برخی از کالاهای لبنیاتی مطرح شده است اظهار کرد: تا به امروز چیزی در خصوص افزایش قیمت‌ها در حوزه لبنیات اعمال نشده است.

وی با تاکید براینکه از اواسط ماه گذشته روند افزایش را در لبنیات در سطح استان زنجان داشتیم عنوان کرد: در هفته جاری نیز شاهد افزایش قیمت‌ها بودیم.

رئیس اتحادیه خواروبار و لبنیات فروشان زنجان عنوان کرد: شرکت‌های تولیدکننده لبنیات حاضر هستند که جریمه‌ها را پرداخت کنند ولی قیمت‌ها را کاهش ندهند.

وی با اشاره به اینکه از طرفی حقوق کارمندان و کارگران شرکت‌ها افزایش یافته است عنوان کرد: دولت خیلی از کالاها را آزاد سازی کرده در حالی که مردم توان مالی برای آزاد سازی قیمت‌ها را ندارند.

محمدی با اشاره به کمبود نهاده‌های دامی و تاثیر آن بر لبنیات عنوان کرد: مشکل کمبود نهاده‌های دامی اگر به همین روال ادامه داشته باشد قطعا در افزایش قیمت محصولات لبنیات تاثیر گذار خواهد بود.

وی خاطر نشان کرد: قیمت تمام شده لبنیات افزایش یافته است و تولیدکنندگان به دنبال این هستند که قیمت‌ها را در بازار افزایش دهند.//ع

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر