logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۵۱
[ شناسه خبر : ۱۶۳۳۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان خبرداد

احتمال بازگشایی سینماهای زنجان از ۲۴ خرداد ماه

احتمال-بازگشایی-سینماهای-زنجان-از-۲۴-خرداد-ماه
معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: در صورت تایید نهایی ستاد کرونا، احتمال بازگشایی سینماها در استان زنجان از ۲۴ خرداد وجود دارد.

محمود علیمحمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا;  اظهار داشت: با درخواست وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و همکاری ستاد ملی مقابله با کرونا قرار است سالن سینماها از ۲۴ خرداد سال جاری بازگشایی شود.

وی افزود: بازگشایی سینماها منوط به رعایت پروتکل‌های بهداشتی بوده و در صورت صلاحدید ستاد مقابله با کرونای استان این بازگشایی انجام می‌شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: قرار است در صورت بازگشایی سالن‌های سینما، از 50 درصد ظرفیت برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا استفاده شود.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان ادامه داد: آموزشگاه‌های قرآنی، هنری و ادبی استان زنجان نیز در صورت تایید نهایی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی فعالیت خود را آغاز می‌کنند.

علیمحمدی تصریح کرد: به دلیل وضعیت معیشتی هنرمندان و اصحاب فرهنگ و هنر و جلوگیری از ضرر و زیان به صاحبان کسب و کارهای هنری و فرهنگی بازگشایی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی خواهد بود.

وی رعایت فاصله گذاری اجتماعی، در دسترس بودن مواد ضد عفونی کننده برای مراجعه کنندگان را از الزامات بازگشایی عنوان کرد و گفت: ضد عفونی کامل سالن‌های سینما نیز از دیگر ضروریات اعلام شده است.

این مسئول تصریح کرد: استفاده از دستکش و ماسک نیز در محیط سالن‌های سینمایی، هنری و آموزشگاه‌ها برای کارکنان و مراجعان ضروری است.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر