logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۵۰
[ شناسه خبر : ۱۶۳۳۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری زنجان خبر داد

تشدید برخورد با افزایش خود سرانه کرایه‌ حمل و نقل عمومی در زنجان

تشدید-برخورد-با-افزایش-خود-سرانه-کرایه‌-حمل-و-نقل-عمومی-در-زنجان
رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری زنجان با اشاره به اینکه افزایش کرایه‌ها حدود یک هفته آینده اعلام می‌شود گفت: در این مدت با کسانیکه خودسرانه قیمت کرایه‌ها را افزایش دهند به شدت برخورد می‌شود.

فرهاد رفیعی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; در مورد افزایش کرایه تاکسی‌ها و اتوبوس‌ها در استان زنجان اظهار کرد: فرآیند قانونی افزایش قیمت کرایه تاکسی، اتوبوس، ون و تاکسی بی‌سیم طی شده و این موضوع در شورای شهر زنجان هم به تصویب رسیده است.

وی تصریح کرد: این موضوع در مراحل تطبیق در استانداری و فرمانداری بوده و در صورتی که تصویب نهایی شد ابلاغ و اجرا خواهد شد.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری زنجان افزود: این موضوع در مراحل تایید نهایی است و در مدت یک هفته آینده به احتمال زیاد ابلاغ خواهد شد.

وی در مورد میزان افزایش قیمت‌ کرایه‌ها عنوان کرد: در این رابطه نمی‌توانم چیزی بگویم چون احتمال تغییر تا تصویب نهایی وجود دارد و بعد از تایید نهایی برای عموم اطلاع رسانی خواهد شد.

رفیعی با اشاره به اینکه با اعلام میزان افزایش کرایه‌ها احتمال سوء استفاده برخی‌‌ها و افزیش خودسرانه وجود دارد بیان کرد: برای جلوگیری از این اقدام میزان افزایش کرایه‌ها تا تایید نهایی اعلام نخواهد شد.

وی با بیان اینکه افزایش خود سرانه کرایه‌ها تخلف بوده و با متخلفان برخورد قانونی انجام می‌شود بیان کرد: مردم در صورت مشاهده افزایش خود سرانه کرایه‌ها توسط تاکسی، تاکسی‌های بی‌سیم، ون، اتوبوس و تاکسی بانوان گزارشات خود را به شماره  3-33779201 داخلی بازرسی اعلام کنند تا برخورد لازم صورت بگیرد.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری زنجان خاطر نشان کرد: در صورت دریافت گزارش برخورد آیین‌نامه‌ای انجام شده و به تعزیرات حکومتی معرفی و جریمه خواهند شد.//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر