logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۰۵
[ شناسه خبر : ۱۶۳۱۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر فرش سازمان صمت استان زنجان خبر داد

ارائه تسهیلات حمایتی برای ایجاد کارگاه‌های فرشبافی در مناطق محروم زنجان

ارائه-تسهیلات-حمایتی-برای-ایجاد-کارگاه‌های-فرشبافی-در-مناطق-محروم-زنجان
مدیر فرش سازمان صمت استان زنجان از ارائه تسهیلات حمایتی برای ایجاد کارگاه‌های فرشبافی در مناطق محروم زنجان خبر داد.

سید محسن جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اقدامات انجام شده برای خروج از حالت رکود در استان زنجان اظهار کرد: بازار فرش با مسائل سیاسی گره خورده است.

وی با بیان اینکه افزایش فروش فرش دستبافت در داخل کشور نیز ایده‌های مختلفی مطرح شده است افزود: یکی از این ایده‌ها فروش فرش دستبافت به صورت اقساطی است.

مدیر فرش سازمان صمت استان زنجان خاطرنشان کرد: ارائه تسهیلات توسط صندوق کارآفرین امید برای خریداران فرش دستبافت از دیگر ایده‌های مطرح شده است که می‌تواند در رونق بازار فرش تاثیرگذار باشد.

وی در مورد حمایت از ایجادکنندگان کارگاه‌های فرش دستبافت در استان زنجان افرود: به متقاضیانی که تمایل برای راه اندازی کارگاه‌های فرش دستبافت در مناطق محروم استان زنجان را دارند تسهیلات کم بهره ارائه می‌شود.

جعفری با بیان اینکه این تسهیلات به صورت نامحدود است و سقفی برای آن تعیین نشده است افزود: متقاضیان می‌توانند طرح‌های خود را ارائه دهند تا در صورت تایید تسهیلات لازم مورد نظر دریافت کنند.

وی با اشاره به اینکه طرح نقشه‌های زنجان ثبت ملی می‌شوند عنوان کرد: طراحان می‌توانند نقشه‌های خود را به اسم خودشان به ثبت برسانند و در مواقعی که با تخلفات دزدی طرح مواجه می‌شوند از طریق مراجع قانونی اقدام کنند.

مدیر فرش سازمان صمت استان زنجان افزود: از طراحان حمایت می‌شوند تا اسم طرح خود را به نام استان زنجان برند سازی کرده و تا به تولیدکنندگان فرش هم بفروشد.//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر