logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۳۸
[ شناسه خبر : ۱۶۳۱۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
دبیر هیئت سوارکاری استان زنجان:

دستگاه‌های اداری برای فعالیت پیست سوارکاری سلطانیه همکاری نمی‌کنند

دستگاه‌های-اداری-برای-فعالیت-پیست-سوارکاری-سلطانیه-همکاری-نمی‌کنند
دبیر هیئت سوارکاری استان زنجان با اشاره به دلایل بلاتکلیفی پیست سوارکاری شهرستان سلطانیه، گفت: یکی از دلایل عدم فعالیت پیست سوارکاری شهرستان سلطانیه عدم همکاری دستگاه‌های اداری است.

محسن حسنی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به آغاز فعالیت‌های هیئت سوارکاری استان زنجان، اظهار کرد: با توجه به تعطیلی باشگاه‌های سوارکاری به دلیل شیوع بیماری کرونا و آماده نبودن ورزشکاران فعلاً هیچ مسابقه و رویداد ورزشی برگزار نمی‌شود.

وی با بیان اینکه اکنون تمامی باشگاه‌های سوارکاری فعالیت خود را آغاز کرده‌اند، ابراز کرد: برای مسابقات و رویدادهای ورزشی بعد از انجام تمرینات سوارکاران تصمیم‌گیری می‌شود.

دبیر هیئت سوارکاری استان زنجان با اشاره به وضعیت پیست سوارکاری شهرستان سلطانیه، تصریح کرد: پیگیری‌ها در راستای آماده‌سازی پیست سوارکاری سلطانیه در حال انجام است اما برخی از دستگاه‌های اداری همکاری لازم را با هیئت سوارکاری برای آماده سازی این پیست ندارند.

وی با اشاره به وضعیت بیماری کرونا در استان و کشور، عنوان کرد: احتمالاً مسابقات سوارکاری در استان به‌صورت بومی محلی برگزار شود.

حسنی با اشاره به تعداد باشگاه‌های سوارکاری استان زنجان، افزود: در شهرستان زنجان 9 باشگاه، شهرستان خرمدره دو باشگاه، شهرستان ابهر یک باشگاه و شهرستان قیدار یک باشگاه سوارکاری فعالیت دائمی دارند.

//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر