logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۴۳
[ شناسه خبر : ۱۶۳۱۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس دانشگاه علمی و کاربردی استان زنجان خبر داد

آغاز کلاس‌های رفع اشکال دانشگاه علمی کاربردی از امروز در زنجان

آغاز-کلاس‌های-رفع-اشکال-دانشگاه-علمی-کاربردی-از-امروز-در-زنجان
رئیس دانشگاه علمی و کاربردی استان زنجان با اشاره به برگزاری کلاس‌های رفع اشکال در دانشگاه‌های علمی و کاربردی استان زنجان، گفت: برگزاری کلاس‌های رفع اشکال به‌منزله تعطیلی کلاس‌های مجازی نیست.

مرتضی واحدپور در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به آغاز کلاس‌های حضوری در دانشگاه‌های علمی کاربردی استان زنجان، اظهار کرد: کلاس‌های رفع اشکال و عملی دانشگاه‌های علمی و کاربردی استان زنجان از امروز تا 22 مردادماه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در این بازه زمانی کلاس‌های عملی و بخش‌های عملی دروس عملی نظری دانشگاه‌های علمی و کاربردی استان زنجان به‌صورت حضوری برگزار می‌شود، ابراز کرد: تمامی کلاس‌های نظری دانشگاه علمی و کاربردی در فضای مجازی تدریس می‌شود.

رئیس دانشگاه علمی  کاربردی استان زنجان با بیان اینکه در برخی از دروس واقعا نمی‌توان مفهوم را در بستر فضای مجازی تدریس کرد و انتقال داد، افزود: در برخی از دروس که استاد نمی‌تواند بخشی از درس را در بستر فضای مجازی تدریس کند کلاس‌های رفع اشکال به‌صورت حضور داوطلبانه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری کلاس‌های رفع اشکال در دانشگاه‌های علمی و کاربردی استان زنجان، تصریح کرد: کلاس‌های رفع اشکال با حضور استاد در دانشگاه‌های برای پاسخگویی به سؤالات دانشجویان مانند آنچه در مدارس صورت می‌گیرد برگزار می‌شود.

واحد پور با بیان اینکه برگزاری کلاس‌های رفع اشکال مانع از برگزاری کلاس‌های آنلاین و مجازی نمی‌شود، عنوان کرد: دانشجویانی که اشکال و سؤال ندارند نیازی به حضور در کلاس ندارند چراکه تدریس در بستر فضای مجازی ادامه دارد.

//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر