logo
امروز : سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۲۶
[ شناسه خبر : ۱۶۳۰۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
جانشین سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان:

آغاز پویش "اهدای خون، اهدای زندگی است" در زنجان/ کمک مومنانه با اهدای خون ادامه می‌یابد

آغاز-پویش-"اهدای-خون،-اهدای-زندگی-است"-در-زنجان-کمک-مومنانه-با-اهدای-خون-ادامه-می‌یابد
جانشین سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان گفت: از امروز و در قالب رزمایش مواسات و کمک مومنانه، پویش "اهدای خون، اهدای زندگی است" در زنجان آغاز می‌شود.

سرهنگ ابوالفضل طهماسبی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا;  اظهار داشت: مرحله چهارم رزمایش کمک مومنانه در قالب اهدای خون از امروز در استان زنجان آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه در مرحله چهارم رزمایش مواسات و کمک مومنانه پویش "اهدای خون، اهدای زندگی است"، برگزار می‌شود، افزود: بسیجیان پایگاه‌های مقاومت استان زنجان در این پویش شرکت می‌کنند.

این مسئول بیان داشت: هماهنگی لازم با انتقال خون استان زنجان برای اجرای پویش اهدای خون در مرحله چهارم رزمایش کمک مومنانه انجام می‌شود تا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی این مرحله از رزمایش نیز برگزار شود.

جانشین سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه اهدای خون یک تکلیف اجتماعی است، ادامه داد: برگزاری این رزمایش سراسری موجب کمک به بیماران نیازمند به گروه‌های خونی می‌شود.

طهماسبی خاطرنشان کرد: در سه دوره گذشته این رزمایش بسیجیان و خیرین با تهیه بسته‌های معیشتی به نیازمندان کمک کردند و در این مرحله با اهدای خون، عمر دوباره‌ای به بیماران می دهند.

وی گفت: راه‌اندازی چنین پویش‌هایی در قالب کمک مومنانه دارای آثار مثبت اجتماعی و فرهنگی است.

این مسئول ادامه داد: انتظار می‌رود بسیجیان استان همچون سه دوره گذشته این رزمایش در این مرحله نیز شرکت کرده و همدلی دیگری را به نمایش بگذارند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر