logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۵۵
[ شناسه خبر : ۱۶۲۹۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
جانشین پلیس راه استان زنجان:

خواب آلودگی راننده کامیون 2 نفر را در زنجان به کام مرگ کشاند

خواب-آلودگی-راننده-کامیون-2-نفر-را-در-زنجان-به-کام-مرگ-کشاند
جانشین پلیس راه استان زنجان از ترافیک سنگین در اتوبان‌های زنجان خبرداد و گفت: یک حادثه رانندگی رخ داد که در این حادثه دو نفر از شدت جراحات وارده جان خود را از دست دادند.

محمد‌علی عظیمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه از روز گذشته حجم  ترافیک در محورهای استان زنجان افزایش یافته است اظهار کرد: در حال حاضر اتوبان زنجان- تبریز در لاین شمالی ترافیک سنگین گزارش شده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر حجم ترافیک در سایر محورهای نیز افزایش یافته است عنوان کرد: به دلیل بیماری کرونا توصیه میکنیم مردم از سفرهای  غیر ضروری خودداری کنند.

جانشین پلیس راه استان زنجان با اشاره به اینکه رانندگان از تخلفات حادثه ساز خودداری کنند تا شاهد حوادث تلخ در محورهای استان زنجان نباشیم عنوان کرد: در این دو روز نیرو‌های پلیس راه در محورهای استان در آمادگی کامل قرار دارند و در محورهای پرتردد مستقر شدند.

وی با بیان اینکه پلیس نامحسوس نیز در محورهای استان مستقر هستند افزود: با رانندگانی که تخلفات حادثه را مرتکب شوند بدون اغماض برخورد می‌شود.

عظیمی با اشاره با تاکید براینکه نیروهای کمکی ستادی نیز در  این دو روز در محورهای استان بکارگیری شدند تصریح کرد: حجم ترافیک هم اکنون در محورهای اصلی استان زنجان بیشتر از سایر محورها است.

وی در ادامه از برخورد دو کامیون در محور زنجان_قزوین خبرداد و عنوان کرد: در این حادثه دو نفر از سرنشینان جان خود را از دست دادند.

جانشین پلیس راه استان زنجان با تاکید براینکه این حادثه در کیلومتر ۹ لاین شمالی رخ داد افزود: در  این حادثه کامیون ولوو بعد از  برخورد با یک کامیون دیگر از جاده خارج شده بود که بار این کامیون شمش آهن بود که سنگینی بار منجر به کشته شدن هر دو سرنشین شده بود‌.

وی با بیان اینکه سرنشینان دیگر کامیون نیز مجروح شده و به بیمارستان منتقل شدند گفت: سرعت،سبقت ، انحراف به چپ، استفاده از تلفن همراه بیشترین تخلفات در محورهای استان زنجان است.

عظیمی در پایان نیز خاطر نشان کرد: متاسفانه بیشترین عامل تصادفات در استان زنجان خستگی و خواب آلودگی است که رانندگان به این موضوع بی‌توجه بوده و در هنگام خواب آلودگی به رانندگی خود ادامه می‌دهند.//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر