logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲:۰۸
[ شناسه خبر : ۱۶۲۸۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
در جلسه شورای بسیج رسانه استان زنجان مطرح شد؛

انتشار فراخوان جشنواره رسانه‌ای ابوذر تا ۲۰ خرداد

انتشار-فراخوان-جشنواره-رسانه‌ای-ابوذر-تا-۲۰-خرداد
رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان ادامه داد: تا ۲۰ خراد فراخوان جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان ارائه می‌شود.

به گزارش موج رسا; عبدالله جعفری امروز در جلسه شورای بسیج رسانه استان زنجان،اظهارداشت: جشنواره رسانه‌ای ابوذر امسال نیز همزمان با روز خبرنگار در بخش‌های خبر، یادداشت، گزارش، عکس کاریکاتور، طنز و چند رسانه‌ای برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این جشنواره امسال به صورت مساوی در موضوعات بومی و  ملی برگزار می‌شود، افزود: این جشنواره در موضوعات شعار سال، اقتصاد مقاومتی، خدمات اجتماعی و محرومیت زدائی، فرهنگ ایثار، مقاومت و شهادت، خانواده و سبک زندگی، امنیت اجتماعی و پیشگیری از آسیب‌های آن، اقتدار ملی، بسیج، مسائل صنفی، خبرنگاران و موضوع آزاد برگزار می‌شود.

این مسئول بیان داشت: کرونا و رزمایش مواسات و کمک مومنانه از بخش‌های ویژه این جشنواره محسوب شده و از پیشکسوتان و خانواده‌های شهدای رسانه و شهید مدافع سلامت استان در این جشنواره تجلیل می‌شود.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان ادامه داد: تا ۲۰ خراد فراخوان جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان ارائه می‌شود.

جانشین سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان در ادامه این جلسه بر ضرورت تسریع اطلاع رسانی جشنواره رسانه‌ای ابوذر و توجه ویژه به بخش جهش تولید به عنوان شعار سال تاکید کرد و گفت:  نشست‌های تخصصی رسانه با حضور کارشناسان بومی و ملی رسانه برگزار شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: کنگره ملی ۳ هزار شهید استان زنجان سال بعد برگزار می‌شود که می‌تواند به عنوان یک بخش این جشنواره انتخاب شود.

جانشین سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان ادامه داد: قبل و بعد از جشنواره اطلاع رسانی خوبی انجام شده و از نظرات اصحاب رسانه در برگزاری مطلوب جشنواره رسانه‌ای ابوذر استفاده شود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر