logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۱۳
[ شناسه خبر : ۱۶۲۸۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون ورزشی ورزش و جوانان استان زنجان خبر داد؛

انجام تمامی فعالیت‌های ورزشی رشته‌های مجاز در باشگاه‌ها و دانشگاه‌ها در زنجان

انجام-تمامی-فعالیت‌های-ورزشی-رشته‌های-مجاز-در-باشگاه‌ها-و-دانشگاه‌ها-در-زنجان
معاون ورزشی ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به وضعیت بیماری کرونا در زنجان از انجام تمامی فعالیت‌های ورزشی رشته‌های مجاز در باشگاه‌ها و دانشگاه‌ها خبر داد.

محمدعلی حمزه پور در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به فعالیت‌های ورزشی، اظهار کرد: با توجه به تقسیم‌بندی وضعیت بیماری کرونا در استان‌ها به بخش‌های سفید، زرد و قرمز فعالیت‌های ورزشی استان‌ها و شهرها بر اساس این تقسیم‌بندی انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه فعالیت تمامی رشته‌های ورزشی در مناطق سفید با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بلامانع است، ابراز کرد: در مناطق زرد فعالیت تمامی رشته های ورزشی به‌جز رشته‌های ورزشی رزمی و استخرهای سرپوشیده با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مشکلی ندارد.

معاون ورزشی ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به اقدامات انجام‌شده در راستای تبیین دستورالعمل‌های اجرایی باشگاه‌ها و اماکن ورزشی، تصریح کرد: هر باشگاه ورزشی اعم از خصوصی و دولتی و هیئت‌های ورزشی برای فعالیت خود باید در سامانه salamat.gov.ir ثبت‌نام و کد ره‌گیری دریافت کنند.

وی با اشاره به امکان برگزاری دروس ورزشی در داخل دانشگاه‌ها، عنوان کرد: برگزاری کلاس‌های ورزشی در رشته‌های مجاز با رعایت دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی ممکن است.

حمزه پور با گریز به فعالیت برخی از باشگاه‌ها بدون دریافت کد ره‌گیری از سامانه salamat.gov.ir، افزود: باشگاه‌های ورزشی برای اخذ کد رهگیری از سامانه salamat.gov.ir اقدام کرده‌اند و بخشی از باشگاه‌های ورزشی اکنون کد رهگیری رادارند.

//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر