logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۳۱
[ شناسه خبر : ۱۶۲۷۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 4 دقیقه ]
رئیس بنیاد تاریخ پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی به موج رسا پاسخ داد؛

سازشکاران با چه اهدافی به دنبال تحریف خط امام هستند؟/ فاصله گرفتن از خط ولایت ذلت را در پی دارد

سازشکاران-با-چه-اهدافی-به-دنبال-تحریف-خط-امام-هستند؟-فاصله-گرفتن-از-خط-ولایت-ذلت-را-در-پی-دارد
رئیس بنیاد تاریخ پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی با اشاره به اهداف تحریف کنندگان خط امام گفت: سازشکاران با تحریف خط امام می‌خواستند مردم از صحنه دور کرده و در مراکز دیپلماسی ذبح کنند.

حجت‌الاسلام حمید روحانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار  موج رسا; اظهار داشت: از روزی که فراماسون‌ها در کشور بازیگر صحنه شدند، سعی کردند خط سازش را در کشور حاکم کنند.

وی افزود: از روزی که نهضت امام خمینی (ره) در کشور آغاز شد سازشکاران در برابر این نهضت خط امام ایستادگی کرده و می‌خواستند خط ایشان را به انحراف بکشاند.

این کارشناس مسائل سیاسی خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) با تجربه‌ای که از نهضت مشروطه و ملی شدن صنعت نفت داشت که روشنفکرمآبان و ژنرال‌های غرب زده چه بلایی به سرنهضت آوردند، اجازه ندادند و راه و خط مقاومت را به شدت دنبال کردند.

رئیس بنیاد تاریخ پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی ادامه داد: سازشکاران و پیروان خط سازش از آنجا که می‌دانند با حاکم بودن خط مقاومت، نمی‌توانند نقشه‌های شوم خود را به پیش ببرند، تلاش می‌کنند خط امام را تحریف کنند.

حجت‌الاسلام روحانی بیان داشت: سازش کاران با مطرح کردن این موضوع که امام اهل مذاکره بودند و اسلام رحمانی را پیش می‌کشند، می‌خواهند اسلام و خط امام را تحریف کنند.

وی با بیان اینکه سازشکاران می‌خواهند با بیان مسائلی از جمله تحت الشعاع قرار دادن خط مقاومت نقشه‌های خود را به پیش ببرند، افزود: این افراد با تحریف کلام امام می‌خواهند ارتباط مردمی امام را زیرسئوال برده و همیشه به دنبال این هستند که مردم را از صحنه دور کنند.

این کارشناس مسائل سیاسی افزود: امام خمینی (ره) مردم را به صحنه آورده و با مردم همراه بوده و آنها را همراز می‌دانستند، اما از روزی که سازشکاران به صحنه آمدند تلاش کردند مردم را نادیده بگیرند.

رئیس بنیاد تاریخ پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی با اشاره به سخنان یکی از مسئولان در خصوص اینکه انقلاب را باید از خیابان‌ها جمع و به مراکز دیپلماسی آورد،افزود: این صحبت نشان می‌دهد سازشکاران می‌خواستند مردم از صحنه دور کرده و در مراکز دیپلماسی ذبح کنند.

حجت‌الاسلام روحانی ادامه داد: کار به جایی رسید که رئیس جمهور بهمن 1395 در مرقد امام خمینی (ره) صحبت کرد و گفت ما نباید مانند مشتی متحجرین خودمان را با کلام بی‌روح امام محدود کنیم و باید ببینم امام اگر امروز با ما بود چه کاری را انجام می‌داد.

وی خاطرنشان کرد: این سخنرانی به این معناست که انگار اگر امام بود خط مقاومت و سازش ناپذیری با استکبار را کنار می‌زد اما او نمی‌دانست خط امام برگفته از قرآن است و امام چه دیروز، چه امروز و چه فردا، در میان ما باشد یا نباشد، کلامش کلام قرآن است و تا وقتی قرآن در کشور ما حاکم است خط امام نیز حاکم خواهد بود.

رئیس بنیاد تاریخ پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی بیان داشت: در حال حاضر نیز برخی‌ها تلاش می‌کنند با زمزمه‌هایی از جمله معرفی کردن برخی افراد به عنوان  افراطی‌گر و تندرو خط مقاومت را که خط امام خمینی (ره) است، تحریف کنند.

حجت‌الاسلام روحانی افزود: سازش کاران سعی می‌کنند با این شیوه‌ها و با مطرح کردن موضوعات سازش پذیری، بگویند سازشکاران افراد معتدلی هستند و اگر شخصیتی مانند حضرت زهرا (س) حاضر نشد با دشمن حتی یک کلمه صحبت کنند، آشتی ناپذیر بوده و افراطی گر هستند.

وی ادامه داد: دشمنان همچنین با مطرح کردن موضوعاتی از جمله ولایت مداری چشم و گوش بسته و کورکورانه است می‌خواهند مردم را از خط ولایت و رهبری دور کنند در حالی که اگر ملت قهرمان پرور از خط ولایت فاصله بگیرد، آن روز روز ذلت و عزا است.

وی با بیان اینکه دشمن تلاش می‌کند به راه امام ضربه بزند اما باید هوشیارانه در مقابل آن ایستاد،افزود: ملت ما آگاه بوده و در جریان انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز دست رد بر سینه نامحرم زدند.

این کارشناس بیان داشت: سازشکاران با یک عکس سلفی آبروی مجلس را بردند و این بار مردم به صحنه آمده و آنها را کنار زدند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر