logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۳۴
[ شناسه خبر : ۱۶۲۶۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مسئول صندوق اعتباری هنر در استان زنجان:

مشکلات ثبت‌نام بیمه هنرمندان موقتی است/ آغاز ثبت‌نام بیمه تکمیلی از اول تیرماه

مشکلات-ثبت‌نام-بیمه-هنرمندان-موقتی-است-آغاز-ثبت‌نام-بیمه-تکمیلی-از-اول-تیرماه
مسئول صندوق اعتباری هنر در استان زنجان گفت: تا زمان آغاز ثبت نام بیمه تکمیلی و به منظور دسترسی به آمار بیمه شدگان، ثبت‌نام بیمه هنرمندان موقتا قطع شده است.

 مرتضی بهمنی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: به دلیل ثبت‌نام بیمه تکمیلی و ارائه قرارداد به مدت یک هفته ثبت‌نام بیمه هنرمندان موقتا قطع شده است.

وی با اشاره به بیمه بودن 450 هنرمند زنجانی در صندوق اعتباری هنر، بیان داشت: در صورتی که حق بیمه واریز نشود، هنرمند از چرخه حمایت بیمه‌ای خارج می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه بیمه تکمیلی هنرمندان و نویسندگان در قالب سه طرح امید، آرامش و رفاه ارائه می‌شود، افزود: هر کدام از آنها دارای مبالغ و تعهدات جداگانه‌ای بوده و هر هنرمندی می‌تواند هر طرح را انتخاب کند.

مسئول صندوق اعتباری هنر در استان زنجان ادامه داد: طی 10 روز ثبت‌نام بیمه تکمیلی انجام و در این مدت باید هنرمندان و نویسندگان اقدام به ثبت‌نام نمایند.

بهمنی با اشاره به ثبت‌نام 65 درصد از اعضای صندوق اعتباری هنر برای بیمه تکمیلی، گفت: خدمات لازم در قالب این سه طرح به هنرمندان ارائه می‌شود.

وی از ارائه بیمه عمر و حوادث به هنرمندان خبرداد و گفت: نوع بیمه هر سه سال تغییر اما تعهدات بیمه‌ای تغییر نمی‌کند.

این مسئول بیان داشت: هر ساله در قالب بیمه تکمیلی هنرمندان و نویسندگان نصف مبلغ بیمه را واریز کرده و مابقی از سوی صندوق اعتباری هنر اختصاص می‌یابد.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر