logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۱۰
[ شناسه خبر : ۱۶۲۶۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان خبر داد؛

واگذاری زمین‌های شهرک صنعتی ترکها از هفته آینده در زنجان

واگذاری-زمین‌های-شهرک-صنعتی-ترکها-از-هفته-آینده-در-زنجان
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان در مورد وضعیت جذب سرمایه‌گذار در شهرک صنعتی آتی‌تی زنجان گفت: در حال حاضر دو شرکت در این شهرک فعالیت دارند و 22 قرارداد سرمایه‌گذاری نیز منعقد شده است.

ایرج احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه در حال حاضر از سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری در شهرک آی‌تی استقبال می‌کنیم اظهار کرد: دو شرکت بهره‌بردار در حوزه انرژی خورشیدی در شهرک آی‌تی زنجان فعالیت می‌کنند.

وی با اشاره به تعیین تکلیف شهرک صنعتی ترک و جذب سرمایه گذار در این شهرک عنوان کرد: زیرساخت‌های این شهرک آماده است و از هفته آینده واگذاری زمین‌های این شهرک انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان با بیان اینکه در حال حاضر منتظر تاییدیه زیست محیطی این شهرک هستیم افزود: با دریافت این تاییدیه واگذاری آن بلافاصله انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر حدود 10 نفر از سرمایه‌گذاران داخلی اعلام آمادگی برای سرمایه‌گذاری در این شرکت کردند عنوان کرد: سرمایه‌گذاران این شهرک از مالیات معاف هستند و زمین‌های این شهرک نیز با قیمت پایین برای سرمایه‌گذاران وارگذار می‌شود.

احمدی با اشاره به اینکه بخشی از این شهرک به سرمایه‌گذاران خارجی قرار است واگذار شود افزود: با توجه به شرایط بیماری کرونا هنوز اقدام موثری در مورد جذب سرمایه‌گذار خارجی در این شهرک انجام نشده است.

وی با تاکید براینکه رایزنی مسئولان ارشد استانی و کشور باید در جذب سرمایه‌گذاران خارجی در این شهرک اقدام کنند گفت: شرایط بیماری کرونا جذب سرمایه‌گذار خارجی در این شهرک را مشکل کرده است که امیدواریم با برگشت وضعیت استان به حالت جذب سرمایه‌گذار خارجی در این شهرک اتفاق بیفتد.//ع

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر