logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۱۳
[ شناسه خبر : ۱۶۲۵۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان:

برنامه‌های 14 و 15 خرداد در زنجان غیرحضوری برگزار می‌شود

برنامه‌های-14-و-15-خرداد-در-زنجان-غیرحضوری-برگزار-می‌شود
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: برنامه‌های 14 و 15 خرداد به صورت غیرحضوری در زنجان برگزار می‌شود و برنامه میدانی در این زمینه پیش‌بینی نشده است.

حجت‌الاسلام علی ناصر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: بیشتر برنامه‌های 14 و 15 خرداد به مناسبت سالروز عروج حضرت امام خمینی (ره) و قیام 15 خرداد در عرصه فضای مجازی برگزار می شود.

وی بیان داشت: گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای قیام 15 خرداد در فضای مجازی با هشتگ‌های مختلف و در فضای اینستاگرام، توئیتر و کانال‌های تلگرامی اجرایی می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه تلاش می‌شود تا شخصیت امام راحل به عنوان یک شاخص برای مردم معرفی شود، افزود: ویژگی‌های بارز زندگی امام راحل در قالب فضای مجازی مطرح می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان از فضا سازی شهری با همکاری شهرداری زنجان به مناسبت 14 و 15 خرداد خبرداد و گفت: تلاش می‌شود تا شهر زنجان رنگ و بوی عزای امام خمینی (ره) و شهدای 15 خرداد را به خود بگیرد چرا که امام فرمودند من 15 خرداد را تا ابد به عنوان روز عزای عمومی اعلام می‌کنم.

حجت‌الاسلام ناصر با اشاره به وضعیت سفید برخی شهرهای استان، گفت: این شهرستان‌ها می‌توانند با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برنامه‌های میدانی برگزار کنند.

وی با اشاره به آمادگی 100 درصدی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان برای برگزاری مراسم میدانی به مناسبت 14 و 15 خرداد، بیان داشت: علیرغم اقدامات انجام شده، این شورای تابع قوانین ستاد کرونا است.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر