logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰:۲۴
[ شناسه خبر : ۱۶۲۴۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس راهور استان زنجان خبرداد

هجوم مردم به مراکز تعویض پلاک در زنجان

هجوم-مردم-به-مراکز-تعویض-پلاک-در-زنجان
رئیس راهور استان زنجان از ازدحام مردم زنجان در مراکز تعویض پلاک گفت: مردم برای انتقال مالکیت خودرو و ثبت نام در طرح جدید خودروها به مراکز تعویض پلاک هجوم آوردند.

علی اصغر شیرمحمدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه علت ازدحام و هجوم مردم به مرکز تعویض پلاک اظهار کرد: متاسفانه به علت ثبت نام‌های جدید مردم مالکیت خودروهای خود را به اسم دیگر اعضای خانواده خود می‌کنند.

وی تصریح کرد: برخی از افراد نیز خودروهای خود را چند سالی است که فروخته در طرح ثبت‌ نام خودروها با مشکل مواجه شدند، اقدام به مراکز تعویض پلاک و انتقال سند می‌کنند.

رئیس راهور استان زنجان با تاکید براینکه این موضوع به یک معضل برای مراکز تعویض پلاک در زنجان تبدیل شده است افزود: مردم در این مراکز تجمع کردند و خطر انتقال بیماری کرونا در این مرکز وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: برای جلوگیری از ازحام مردم در این مراکز اقدام به نوبت‌دهی خواهیم کرد و این روند از فردا در زنجان اعمال خواهد شد.

شیرمحمدی با اشاره به اینکه ازدحام مردم در این مرکز بسیار بالا است افزود: نوبت دهی با زمان مشخص خواهد شد و اگر کسی در زمان تعیین شده در مرکز تعویض پلاک حضور نداشته باشند نوبت آنها حذف خواهد شد.//ع  

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر