logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۷:۰۶
[ شناسه خبر : ۱۶۲۴۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون راه و شهرسازی استان زنجان:

متقاضیان پس از دریافت پیامک به سامانه طرح اقدام ملی مسکن مراجعه کنند

متقاضیان-پس-از-دریافت-پیامک-به-سامانه-طرح-اقدام-ملی-مسکن-مراجعه-کنند
معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: فقط متقاضیانی که پیامک دریافت می کنند می‌توانند به سامانه طرح اقدام ملی مسکن مراجعه کنند.

سعید شاهین فر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا;  اظهار داشت: نتایج دور دوم ثبت‌نام طرح اقدام ملی مسکن از سوی مرکز اعلام و پیامک به متقاضیان ارسال شده است.

وی با بیان اینکه افرادی که پیامک طرح اقدام ملی مسکن را دریافت کرده‌اند می‌توانند در سامانه مدارک خود را بارگزاری کنند، افزود: مرحله به مرحله پیامک به متقاضیان ارسال می‌شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: به منظور ارائه خدمات رسانی مناسب به صورت مرحله‌ای پیامک ارسال می‌شود و بقیه باید از مراجعه به سایت خودداری کنند.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان ادامه داد: پس از بارگزاری مدارک از سوی متقاضیان راست آزمایی انجام و اقدامات بعدی اعلام می‌شود.

شاهین فر بیان داشت: پالایش متقاضیان پس از بارگزاری مدارک انجام و نتایج از سوی سازمان به همه متقاضیان اطلاع رسانی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در مرحله دوم طرح اقدام ملی مسکن 35 هزار نفر از استان زنجان ثبت‌نام کردند، افزود: در مرحله دوم ثبت نام به صورت مراجعه به سایت و پیامکی انجام شد.

این مسئول ادامه داد: در پالایش اصلی این افراد بر اساس اعلام مرکز برای فرم ج بوده و مالکیت سندی و ملکی نیز انجام می‌شود.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان افزود: مرحله دوم ثبت‌نام اسفند ماه سال گذشته انجام شد و در حال حاضر این افراد می‌توانند با مراجعه به سایت اقدام به بارگزاری مدارک خود کنند.

شاهین فر افزود: به دلیل کاهش ازدحام و عدم قطعی سایت، پیامک‌ها به صورت مرحله‌ای و بر اساس حروف الفبا به متقاضیان ارسال می‌شود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر