logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۱۹
[ شناسه خبر : ۱۶۲۲۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مسئول بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی زنجان:

هیچ‌یک از اماکن ورزشی در زنجان برای آغاز فعالیت خود مجوز دریافت نکرده‌اند

هیچ‌یک-از-اماکن-ورزشی-در-زنجان-برای-آغاز-فعالیت-خود-مجوز-دریافت-نکرده‌اند
مسئول بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی زنجان با بیان اینکه باشگاه‌ها و اماکن ورزشی برای آغاز فعالیت خود باید از اداره بهداشت مجوز دریافت کنند، گفت: تا به امروز هیچ‌یکی از امکان ورزشی برای آغاز فعالیت خود مجوز دریافت نکرده‌اند.

جلیل نصیری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به فعالیت‌های امکان ورزشی در استان زنجان، اظهار کرد: طی ابلاغیه‌ای فعالیت 30 رشته ورزش انفرادی و استخرهای شنای روباز به استان زنجان ابلاغ‌شده است.

وی با بیان اینکه تمامی اماکن و باشگاه‌های ورزشی برای شروع فعالیت خود باید در سامانه salamat.gov.ir ثبت‌نام کنند، ابراز کرد: اماکن ورزشی و باشگاه‌ها بعد از ثبت‌نام در سامانه و دریافت کد رهگیری می‌توانند فعالیت خود را آغاز کنند.

مسئول بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان، بیان کرد: هیچ‌گونه مشکلی در بازگشایی تمامی اماکن ورزشی در مناطق سفید استان وجود ندارد.

وی با بیان اینکه آغاز فعالیت باشگاه‌های بدن‌سازی و ورزش‌های انفرادی و استخرهای روباز در مناطق زرد با رعایت‌های پروتکل‌های بهداشتی بلامانع است، تصریح کرد: در مناطق قرمز ورزش‌های انفرادی و باشگاه‌های بدن‌سازی با تأیید فضای فیزیکی توسط اداره بهداشت ممکن است.

نصیری با بیان اینکه آغاز فعالیت‌های ورزشی پربرخورد و تیمی در شهرهای زرد و قرمز ممنوع است، عنوان کرد: گرفتن تست CPR برای تمامی کارکنان اماکن ورزشی قبل از شروع فعالیت امکان ورزشی توسط مدیر مجموعه الزامی است.

وی با بیان اینکه پذیرش ورزشکاران مشکوک و بیمار در باشگاه‌های ورزشی ممنوع است، افزود: برگزاری مسابقات در هر شهری که اماکن و باشگاه‌های ورزشی در آن بازگشایی‌شده است منوط به تأیید اداره بهداشت است.

مسئول بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی زنجان خاطرنشان کرد: هیچ‌یک از امکان ورزشی استان از اداره بهداشت برای فعالیت اماکن ورزشی و باشگاه‌های ورزشی مجوزی اخذ نکردند.

وی با اشاره به شروط فعالیت‌های استخرهای شنا روباز ابراز کرد: استخرهای  روباز شنا می‌توانند با 25 تا 50 درصد از ظرفیت خود فعالیت خود را آغاز کنند.

//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر