logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۶:۱۱
[ شناسه خبر : ۱۶۲۱۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
در گفت‌وگو با موج رسااعلام شد؛

جزئیات برگزاری امتحانات پایان‌ترم و کلاس‌های عملی دانشگاه آزاد زنجان

جزئیات-برگزاری-امتحانات-پایان‌ترم-و-کلاس‌های-عملی-دانشگاه-آزاد-زنجان
معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی زنجان با اشاره به افزایش بازه زمانی امتحانات دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: امتحانات دانشگاه آزاد زنجان از 24 خردادماه تا 20 تیرماه برگزار می‌شود.

مهدی رهنما در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به بازه زمانی امتحانات دانشگاه آزاد اسلامی، اظهار کرد: درگذشته بازه زمانی برگزاری امتحانات در دانشگاه آزاد دو هفته در نظر گرفته‌شده بود که این بازه زمانی برای برگزاری امتحانات در این شرایط افزایش پیدا کرد.

وی ابراز کرد: بازه زمانی برگزاری امتحانات دانشگاه آزاد اسلامی از 24 خردادماه تا 20 تیرماه در نظر گرفته‌شده است.

معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی زنجان با اشاره به تغییر زمان برگزاری امتحانات، تصریح کرد: با تغییر زمان برگزاری امتحانات دانشجویان وقت بیشتری را برای امتحان در اختیاردارند.

وی با اشاره به نحوه برگزاری امتحانات در دانشگاه آزاد اسلامی زنجان، تصریح کرد: امتحانات در دانشگاه آزاد اسلامی زنجان به‌صورت حضوری برگزار می‌شود.

رهنما با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی زنجان فضای مناسبی و زیاد برای برگزاری امتحانات به‌صورت حضوری در اختیار دارد، عنوان کرد: خوشبختانه به دلیل وجود فضای کافی هیچ‌گونه مشکلی در برگزاری امتحانات به‌صورت حضوری و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی نداریم.

وی با اشاره به برگزاری کلاس‌های عملی بلافاصله بعد از امتحانات پایان‌ترم، افزود: کلاس‌های عملی دانشگاه آزاد اسامی زنجان از 20 تیرماه برگزار می‌شود.

//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر