logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۲۸
[ شناسه خبر : ۱۶۲۱۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]

گرم خانه شهر زنجان به مجتمع اردوگاهی تبدیل می شود

گرم-خانه-شهر-زنجان-به-مجتمع-اردوگاهی-تبدیل-می-شود
زنجان-فرماندار زنجان، گفت: گرم خانه شهر زنجان به نقاهتگاه بیماران کرونایی تبدیل شده و مقدمات عمرانی برای تبدیل گرم خانه به مجتمع اردوگاهی فراهم شده است.

به گزارش موج رسا; رضا عسگری شامگاه چهارشنبه در جلسه شورای اجتماعی و سلامت در محل استانداری زنجان، با بیان اینکه گرم خانه شهر زنجان به مجتمع اردوگاهی تبدیل می‌شود، گفت: مقدمات کار از سال گذشته شروع شده است ولی به دلیل بیماری کرو نا این کار متوقف شده است.

وی به جمع آوری مستمر متکدیان اشاره کرد و یاد آور شد: جمع آوری متکدیان به خوبی اجرا می‌شود و افرادی که غیر بومی بوده و در استان تکدی گری می‌کنند به شهر خود باز گردانده شدند.

فرماندار زنجان، گفت: باید برای جمع آوری متکدیان از سطح شهر باید دستگاه قضایی استان همکاری لازم را داشته باشد تا این متکدیان دوباره در شهر تکدی گری نکنند و برخوردها جدی و فرا گیر باشد.

عسگری تاکید کرد: در سال ۹۷ بیش از ۱۰۰ میلیون تومان به شهرداری زنجان اختصاص یافت تا برای راه اندازی گرم خانه اقدام کند.

وی با بیان اینکه گرم خانه به نقاهتگاه بیماران کرونایی تبدیل شده است، تصریح کرد: مقدمات عمرانی برای تبدیل گرم خانه به مجتمع اردوگاهی فراهم شده است و امیدواریم با ریشه منی بیماری کرونا این اردوگاه فعال شود.

فرماندار زنجان، گفت: افرادی که در سطح شهر دست فروشی می‌کنند همان کار تکدی گری را انجام می‌دهند و باید این مشکل حل و فصل شود.

عسگری تاکید کرد: باید معضل تکدی گری از زنجان رفع شود چرا که برای شهر مومن و ولایی خوب نیست و شهر را بد جلوه می‌دهد./مهر

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر