logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۴:۲۱
[ شناسه خبر : ۱۶۲۰۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
کارشناس مسائل دینی:

کسانی که قصاص را تقبیح می‌کردند، خواستار قصاص پدر دختر تالشی هستند/ این اقدامات به پای دین نوشته نشود

کسانی-که-قصاص-را-تقبیح-می‌کردند،-خواستار-قصاص-پدر-دختر-تالشی-هستند-این-اقدامات-به-پای-دین-نوشته-نشود
کارشناس مسائل دینی گفت: دشمن به دنبال جنگ روانی در زمینه قتل دختر تالشی است و مسلما بازهم چنین به نتیجه نمی‌رسد چرا که دارای پشتوارنه قوی اسلام هستیم.

حجت‌الاسلام علی ناصر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا;اظهار داشت: قتل دختر شمالی به دست پدر، خبر غم انگیزی برای کشور ما بود که هر شخصی با هر فکر و تفکری نسبت به این قضیه ناراحت می‌‍‌‎شود.

وی افزود: رسانه‌های معاند به دنبال جریان سازی در این زمینه بوده و تلاش می‌کنند چنین اتفاقات خانوادگی را به دین و حکومت اسلامی ربط دهند.

این کارشناس مسائل دینی یادآور شد: در برخی جوامع سنتی بر اساس تربیت خانوادگی و سنتی اگر دختری برای عشق کذایی از خانه خارج شود، موجب غیرتی شدن پدر یا برادر شده و اتفاقات چینین رقم می‌خورد.

حجت‌الاسلام ناصر بیان داشت: هیچ دینی به اندازه دین اسلام نسبت به ارزش اولاد در خانواده حساس نبوده و در این زمینه توصیه‌های بسیاری مطرح شده است.

وی با بیان اینکه غربی‌ها همواره به دنبال فرصتی برای خوب جلوه دادن کشورهای غربی و بد جلوه دادن حکومت اسلامی هستند، افزود: این در حالی است که همین امروز پلیس آمریکا یک سپاهپوست بیگناه را در مقابل دوربین خفه کرد و رسانه‌ها کمترین توجه را به این موضوع نشان دادند.

کارشناس مسائل دینی ادامه داد: رسانه‌های معاند به دنبال کم ارزش جلوه دادن جایگاه زن در نظام اسلامی بوده و چنین اتفاقاتی برای آنها فرصتی برای محکوم کردن و حکومت اسلامی است.

حجت الاسلام ناصر بیان داشت: دشمن تلاش دارد و منتظر است چنین اقداماتی را برعکس جلوه داده و یا به گونه‌ای جلوه دهد که انگار هر روز در ایران چنین اتفاقاتی می‌افتد.

وی گفت: دین مبین اسلام نسبت به جایگاه فرزند و دختر ارزش بسیاری قائل بوده و در رساله حقوقی، اخلاقی و اجتماعی امام سجاد (ع) نیز  والدین مسئول حسن ادب فرزندان معرفی می‌شوند که در هیچ دین و مکتبی چنین دیدگاهی در خصوص ارزش فرزند وجود ندارد.

این کارشناس دینی ادامه داد: امروز نظام اسلامی به برکت اسلام حرف‌های بسیاری برای گفتن در دنیا داشته و این آرمان‌ها موجب شده تا در بخش‌های مختلف با وجود تحریم‌های ظالمانه به پیشرفت برسد.

حجت الاسلام ناصر بیان کرد: در قضیه قتل دختر تالشی به دست پدر در حالی که قبلا رسانه‌های معاند و برخی رسانه‌های داخلی قصاص را تقبیح می‌کردند امروز خواستار قصاص پدر این دختر هستند.

وی گفت: اگر چه دلایل چنین موضوعاتی باید بررسی شود اما نباید چنین اقداماتی را به پای دین و قانون گذاشت.

این کارشناس با اشاره به اینکه برخی تولیدات با بودجه دولتی ساخته می‌شود که تزلزل بنیان خانواده را ترویج می‌دهد،افزود: و پشت پرده این فیلم‌ها و سریال‌ها افرادی با تفکر غیر اسلامی و غیر دینی هستند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر